Wat is de baby?

Wat is de babyZaterdag 5 maart was een spannende dag voor ons. Niet alleen de 20-weken echo stond op het programma, ’s avonds zou bekend gemaakt worden wie de Mol was. Art zou niet langer wekelijks met zijn geheimzinnige blik zeggen: “Wie… is… de mol?” (Ik houd van die blik! Ik krijg altijd kippenvel als hij dat zegt. Als het aan mij ligt mag hij nog jaren Wie is de Mol? presenteren). Genoeg over Art. Belangrijker: we zouden weten wat het geslacht van onze baby is. En wat krijg je als je die twee elementen samenvoegt? Renske had een geweldig idee bedacht en ik heb het uitgevoerd. Wat is de baby? Oftewel, de bekendmaking van het geslacht van onze baby in de stijl van ‘Wie is de Mol’. Filmpje!

Dit filmpje kregen onze familie en vrienden te zien. Sommigen snapten het niet helemaal. (Mijn moeder: moet die intro zo lang duren? Ja, mam), anderen vonden het geniaal. Toen we zaterdagavond na de Wie is de Mol-finale op een verjaardag kwamen, werd ons van alle kanten toegeschreeuwd: “Niet vertellen! We hebben het nog niet gezien!” Tijd voor een disclaimer dus. “Eh jongens, ik ga wat laten zien op mijn laptop, en jullie gaan ervan in de war raken, maar we verklappen daarin niet wie de mol is. Heel verwarrend ja.” Maar ze vonden het leuk.

Enfin, kijk gezellig mee naar…. Wat…is… de baby?

Met dank aan: http://widmexam.koenvh.nl/

 

 

Geef een reactie

