Stom! deel 3

stomIn 2012 schreef ik twee blogposts over ‘STOM!’, de bekende rubriek uit de LINDA. Omdat ik nog voldoende ergernissen heb en nog steeds geen Bekende Nederlander ben (en dus niet gevraagd zal worden door de LINDA.) verschijnt vandaag deel 3 van Stom!

IMG_4202

STOM!

Volgens freelance journalist en secretaresse Michelle Franssen (28)

Stiltes in gesprekken

Dat het maar één maand per jaar Kerst is

Jezelf moeten verkopen zodra je iets creatiefs hebt geproduceerd. Laat mij maar lekker schrijven 

Planten gaan dood terwijl onkruid blijft groeien

Koud zwembadwater, in ieder Nederlands zwembad

Een blonde versie van James Bond

Dat ik toch de nieuwste James Bond-film wil kijken, ondanks dat ze weer die blonde acteur hebben gevraagd

Wachtlijsten in de zorg

Ramen lappen

Mensen die niet goed lezen en daarna conclusies gaan trekken

Dat mijn stijldanslessen van een paar jaar geleden zo slecht zijn blijven hangen

Politiek

Den Helder heeft tientallen kroegen, maar slechts één discotheek

Drie supermarkten moeten aflopen voor een bepaald ingrediënt voor een recept uit de Allerhande

Dat vluchtelingen zo afgekraakt worden in Nederland

Geef een reactie

