FOTOGRAFIE – Vlinders in close-up

IMG_3955Als klein meisje moest ik huilen toen er een grote vlinder op mijn hoofd landde. Nu hoop ik juist dat één van deze prachtige wezens mij gebruikt als landingsplaats. Het blijft tot nog toe bij wensen. De vlinders in de vlindertuin van Artis kijken wel uit om op mensen te landen. Liever zitten ze te chillen op een blaadje of boomstam. Ik legde ze afgelopen dinsdagmiddag tijdens een gezellige middag met mijn moeder in Artis. Enjoy!

IMG_3962IMG_3967IMG_3970

IMG_3985IMG_3974IMG_3987IMG_3998

Geef een reactie

