TIP – Deze blogs moet je lezen

bloglovinLara, Annemerel en Joany. Deze drie vrouwen zijn heel verschillend, maar hebben één ding gemeen. Een passie voor waar ze mee bezig zijn. Lara blogt over mode, Annemerel is gek op hardlopen en Joany zie je nooit zonder boek. Ik wil hun blogs graag aan je voorstellen. Ik volg ze al jaren en hun blogs zijn sinds die tijd geen moment verdwenen uit mijn blogronde. Ik wil jullie graag voorstellen aan de pareltjes onder de blogs.

Lara Rose StyleLara Rose Style – www.lararosestyle.com

Boeken en hardlopen zijn beide passies van mij. Ik kan ontzettend genieten van een goed boek op de bank, maar moet regelmatig even het huis uit om te gaan lopen. Met mode heb ik dan weer minder. En in het Engels lezen spreekt mij ook niet bijzonder aan. Toch volg ik Lara graag. Niet alleen omdat ik haar al jaren persoonlijk ken, maar omdat ze me weet te boeien. Ze steekt ongelooflijk veel tijd in haar tekst en foto’s. Ik heb haar nog nooit op een spelfout weten te betrappen. En haar foto’s zijn stunning. Ik krijg er zin van om mijn kledingkast op te ruimen en mijn high heels aan te trekken. En dat blijft niet onopgemerkt, merken als Guess weten haar ook te vinden en bij de Milaan Fashion Week mocht ze dit jaar diverse shows bezoeken. Lara is voor mij een inspiratiebron. Ze leert me dat je nooit snel even een verslagje kan tikken, maar je lezers altijd het beste moet geven.

Annemerel

Annemerel – www.annemerel.com

In de tijd dat ik begon met hardlopen, zo’n anderhalf jaar geleden, waren er meerdere mensen die mij inspireerden om door te gaan. Offline waren dat trainers en loopmaatjes. Online was het Annemerel die me de liefde voor lopen meebracht. Ze ademt lopen en kan niet zonder. Op haar persoonlijke plog gaat het veelal over hardlopen, maar ook over reizen, want ze maakt de nodige persreisjes. Ze is grappig, down to earth en vind het geen probleem om ook haar minder mooie foto’s en gebeurtenissen online te gooien. Het lopen gaat niet altijd zoals zij het wil. Daar schrijft ze dan eerlijk over, zodat ik weer even gerustgesteld ben. Ik ben niet de enige die wel eens moeite heeft met een run. Tel daar nog een fijne schrijfstijl bij op en je begrijpt dat ze wat mij betreft de nummer één van de hardloopblogs is. Oh ja, kennen jullie die witte chocoladetaart die ik regelmatig maak… het recept is van haar blog afkomstig.

pencils and paperJoany – www.pencilsandpaper.nl

Met Joany heb ik in 2013 een genreswap gedaan, toen haar blog nog Craving Pages heette. Dat was voor ons beiden een groot succes. Ondanks dat Joany voor het merendeel Young Adult boeken leest en ik meer van chicklist/romans/misdaadromans houd, volg ik haar nog steeds graag. Joany is iemand die echt aan haar bezoekers denkt terwijl ze haar stukken schrijft. Ze gaat graag de interactie aan met haar lezers en is altijd bezig om nieuwe rubrieken te bedenken en originele dingen toe te voegen aan haar blog. Ze maakt me met haar recensies enthousiast om boeken te lezen, maar vertelt het ook eerlijk als ze niet gecharmeerd is van een boek. Via haar heb ik al regelmatig mooie boeken ontdekt. Ook kunnen we beide maar niet onze boekenkast lees lezen. Er moeten altijd meer boeken bij. Ach, je kunt slechtere hobby’s hebben.

Lieve blogsters, hierbij een shout-out van jullie lurker: (een lurker is iemand die wel leest, maar die zelden tot nooit een reactie achterlaat, quilty…) blijf schrijven!

Geef een reactie

