FOTO’S – Instagram TAG!

2014-12-20_1419096916Mijn Instagram kan wel wat volgers gebruiken… Vandaag daarom mijn favo foto’s van Instagram. Ik ben te vinden onder @miesz7. Deze speciale Instagram TAG is bedacht door Culturalize. Zij plaatste de vragen eind 2014 al. Ik zag de TAG op een andere blog en bedacht dat het wel leuk zou zijn voor Nog Eentje Dan. Een half jaar later neem ik ze over. Als je denkt dat dat laat is, bedenk dan eens het volgende: Instagram is gelanceerd in oktober 2010. Ik heb pas Instagram sinds 4 december 2013. Not so early adapter.

2015-06-15_1434363108Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Momenteel is dat deze. Ik had voor de vergadering van de sing in commissie een witte chocoladetaart gebakken. Het recept vinden jullie op de blog van Annemerel. Ik had de taart in mijn goedgevulde koelkast gezet en die bleek behoorlijk fotogeniek. Bier, Jillz en taart, meer heb je niet nodig, toch?

2013-12-04_1386177480Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT

Katten zijn mijn favo modellen om te fotograferen. Ze doen rare dingen en kijken er zo onschuldig bij. Dit is Mackie die onder de televisiekast ligt. Ik heb er bij gezet ‘Foto 1, er zullen nog vele volgen’. De foto is wel door twee personen geliked. Ik vind het nog steeds een geweldige foto.

2014-04-12_1397315250Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

De twinfoto is wel één van de mooiste selfies die ik heb gemaakt. Weer eens wat anders dan de standaard selfie met één hoofd. Met een mooie filter erover wordt het bijna artistiek.

2014-12-18_1418892774Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?

Curaçao! Deze foto was gemaakt op de laatste dag van onze cruise. We gingen nog één keer langs al onze favoriete plekken op Curaçao. Ik mis de geweldige tijd. Altijd zon, gezelligheid en overheerlijke cocktails. Dus ja, we gaan zeker nog een keer terug en we gaan zeker weer cruisen.

2014-04-25_1398436644Wat is het állerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?

Om eerlijk te zijn plaats ik weinig gerechten op Instagram. Mijn gekookte voedsel smaakt heerlijk, maar is zelden fotogeniek. Daarom deze van zalm. Een overheerlijke snack voor ’s avonds op de bank. Fimpje aan, kaasjes aan, zalm op toast met dille en ik ben blij.

2015-06-09_1433841596Welke foto kreeg de meeste likes?

Deze met wel 24 likes. Blijkbaar doet mijn rode jurk in de combinatie met Bliksum het goed op Instagram. Ik ging naar de bruiloft van Frans en Lisa en koos voor deze jurk omdat hij mijn volledige hals bedekt. Ik was namelijk best wel verbrand en had twee mooie bikinibandjesstrepen over mijn hals lopen. Charming!

2013-12-10_1386700309Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?

Jeetje, wat is dit moeilijk kiezen! Ik heb zoveel lieve, rare foto’s van mijn katten. Ik kies voor deze, omdat hij zo ongelooflijk schattig is! De katten kruipen nog steeds bij elkaar, maar liggen niet meer bovenop elkaar.

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?

Ik ben heel saai, ik gebruik het liefst de standaardfilters die bij Instagram zitten. Ik heb geen favoriet, ik probeer ze gewoon allemaal uit. En uiteindelijk gebruik ik dan vaak geen filter.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?

Ik vind hastags op Instagram zo irritant. Dus ik gebruik zo eigenlijk bijna nooit. Alleen als grap bij een foto waarbij ik vol in de make-up zit: #iwokeuplikethis

Voel je vrij om de TAG over te nemen. En neem eens een kijkje op https://instagram.com/miesz7/

Geef een reactie

