IN DE MEDIA – Wie schrijft die blijft

Newsflash… ik ben er weer! Ik heb jullie drie maanden niet gezien. Best schokkend, aangezien er normaal gesproken regelmatig content op Nog Eentje Dan verscheen. Behalve het woordje ‘druk’ heb ik geen goed excuus. Ik ga gauw blogposts schrijven en jullie plezieren met mijn hersenspinsels. Ik heb al ideeën voor elf (!) blogposts, dus het komt helemaal goed. Daarnaast heb ik volop boeken gekocht en besteld, dus recensies zullen ook nog komen. Genoeg om ons door de zomer heen te helpen. Voor nu alvast wat ander leeswerk. De afgelopen tijd stond ik weer in een paar magazines en zijn er blogposts geschreven over mijn boek ‘Hier komt de titel’. Ik deel ze graag met jullie.

EvaEva, de christelijke Libelle, heeft mij geinterviewd naar aanleiding van mijn boek ‘Hier komt de titel’. Het is een prachtig verhaal geworden, dat ik graag met jullie wil delen. Het is in het derde nummer van 2015 verschenen. Nummer vijf plofte toevallig net op de mat. Ik ben dol op Eva, omdat zij me altijd inspireert.

IMG_2315

Daarnaast wilde de redactie van Eva ook graag content voor op de website van EO/Geloven. Ik heb geschreven hoe je je geloofsspieren het beste kunt trainen.
Mijn tips vinden jullie hier.

Het is nog steeds mijn droom om christelijke artikelen te schrijven voor een tijdschrift of website. Het stuk voor EO geloven was al een goede stap in de richting. Daarnaast heb ik ook een stuk voor een christelijke glossy mogen schrijven. Supertof!

FaithVoor het tijdschrift Faith, uitgegeven door Ark Media, mocht ik Bastiaan en Tooske Rages interviewen over hun huwelijk. In het verleden heb ik vaker acteurs, modellen en andere BN’ers geinterviewd. Dus dit paste bij me als een jas. Ik kijk terug op een geweldig leuk interview. Faith gaat over het huwelijk, liefde en trouw. Er staan interviews met bekende en minder bekende mensen, columns, quotes en tips. Het is een eenmalige glossy. Faith kan besteld worden via de website van Ark Media.

Uitgever en vriend Paul Abspoel heeft ook een geweldige blog waarop hij zijn verhalen en foto’s deelt. De afgelopen tijd heeft hij plek gemaakt voor gastblogs van Ark Media-stagiaire Gerlies van de Ridder. Zij heeft vier sporters geinterviewd naar aanleiding van mijn boek ‘Hier komt de titel’. She did a great job! Hieronder kun je haar stukken lezen.

Cindy  Cindy van Rijn, dol op roze, vertelt over haar uitlaatklep voetbal.

LisaStilzitten is lastig voor fitnessgoeroe Lisa Boers.

MarcianoMarciano Pocorni legt uit de ‘harde’ sport rugby heel respectvol is.

jorinaJorina Baars is onverslaanbaar in het kickboksen. Lees waarom.

Foto’s sporters: Paul Abspoel

Geef een reactie

