IN DE MEDIA – Margriet Body special

Magriet BodyBewegen en gezond eten wordt steeds belangrijker. Vind ik leuk! Margriet had zoveel artikelideeën over sporten en een gezond gewicht dat het niet meer in het normale blad paste. Er moet natuurlijk wel ruimte overblijven voor columns, creativiteit en andere verhalen. Enter de Margriet Body Special. Het blad staat vol met verhalen over hoe je een energiek en vitaal lijf krijgt met praktische tips, cijfers en zelf een handige test: ben je een diehard of een hypochonder.

Bij een Margriet over gezondheid past natuurlijk goed een verhaal over mensen die willen afvallen, maar… ook een verhaal over mensen die juist willen aankomen. Via Nog Eentje Dan vonden Marleen Vos en Elles Beijers mijn verhaal over mijn strijd met het aankomen. Ze benaderden me of ik interesse had in een interview. Ja, natuurlijk! Ik ben dol op tijdschriften en om erin te staan is extra leuk. Grappig genoeg komen er binnenkort nog twee tijdschriften uit waarin ik sta. Maar dat horen jullie tegen die tijd nog.

Nu eerst door naar de Margriet Body Special.

Margriet Body SpecialMijn verhaal staat in het dossier gezond gewicht. Leven én eten met je hart.
In het dossier staat ook een verhaal met Personal trainer Angélique Heijligers. De streamer (een uitgelichte quote) bij haar verhaal luidt als volgt: ‘Sporten hoort er gewoon bij, net als tandenpoetsen’ Iets waar ik het volledig mee eens ben. Een interessant dossier om te lezen.

IMG_0438Op pagina 41 staat mijn verhaal, in het roze, met een prachtige foto van Paul Abspoel. Ik heb de pagina expres geblurd. Mocht je het verhaal willen lezen, dan kun je terecht bij de kiosk, in de supermarkt etc. De special ligt vanaf 22 januari (nu dus) in de winkel en kost
€ 4,95. Het is één van de zes specials die dit jaar zullen verschijnen. De andere vijf zijn
Food special, Beauty special, Fit special, Mind special en Power special.

Dit was de aanleiding voor het artikel.

Geef een reactie

