Van signeersessie tot televisieoptreden

Webbeeld hier komt de titelMijn blog leidt aan ernstige verwaarlozing. Maar ik maak het goed! De blogideeën bestormen mijn hoofd inmiddels. Wat er nog aan zit te komen: mijn jaar 2014 (het was een achtbaan!), de tien beste boeken die ik dit jaar heb gelezen, reisverhalen, en meer…
Voor nu even een update over hoe het gaat met mijn boek ‘Hier komt de titel’. Weten jullie nog? Het boek dat sport en geloof weet te combineren en vol met tips staat voor een leuker, beter (geloofs)leven. Leuk voor sporters, sportkijkers, christenen, niet-christenen, voor iedereen! Begin november heb ik hem opgehaald bij de uitgeverij. Wat er daarna allemaal is gebeurd, wil ik graag met jullie delen.

IMG_8366De uitreiking
Wat een geweldig moment om het boek echt vast te houden. Om eerlijk te zijn besef ik nog steeds niet dat ik echt mijn boek is en dat ik het zelf heb geschreven. Nadat ik het boek in ontvangst had genomen heb ik de hele dag Den Helder door gecrosst om het persoonlijk te overhandigen aan alle sporters die eraan mee hebben gewerkt.

Media
Ik heb alle Helderse media een persbericht gestuurd. Dat werd goed opgepakt. Erg leuk om te zien dat het bijna in z’n geheel geplaatst werd. Voor de Helderse Courant werd ik geinterviewd door Hedzer. Nooit verwacht dat het zo’n megagroot stuk zou worden. Hij is hier in zijn geheel te bekijken: http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article27224475.ece/Hier-komt-de-titel_

IMG_8527IMG_8378Signeren
Zaterdag 22 november heb ik een signeersessie gehouden in evangelische boekhandel De Bron. Ik wist van te voren niet goed wat ik ervan kon verwachten. Zouden er wel mensen komen? Spannend! Nou, het was boven verwachting! Die dag zijn er 30 boeken verkocht. Aan vrienden, buren van vroeger, mijn oppaskindje van vroeger etc. Ik zag mensen die ik lang had gezien en die speciaal voor een handtekening van mij langs kwamen. Dat deed wel wat met me, dat iedereen zo in mijn gelooft en graag mijn boek wil hebben. Signeren doe ik trouwens nog steeds. Het is iedere keer weer gaaf als er mensen naar me toe komen om te vragen of ik wil signeren, soms zelfs met meerdere boeken!

Kerk
De zondag erop mocht ik in de Baptistengemeente (de kerk van mijn broer) vertellen over mijn boek. Erg bijzonder dat ik in een andere kerk de ruimte krijg om ‘Hier komt de titel’ te promoten. De woensdag ervoor hadden we Sisterhood (een vrouwenevent) in mijn eigen kerk. Daar werd ik verrast door pastor Martha met een cadeau omdat ze megatrots is op me omdat ik een boek heb geschreven. Vanaf het podium is het boek gepromoot door haar.

IMG_8616Televisie
Maandag 1 december was ik te gast bij Café Tinto van Family7. Ik werd 1,5 uur lang samen met nog twee gasten live op televisie! Wauw, wat was dat gaaf om mee te maken! Presentatrice Alinda Bol stelde goede, interessante vragen. De links naar de uitzending staan hieronder. Mijn grote interview staat in deel 2.

Bloggen
Qua bloggen heb ik niet helemaal stilgezeten. Ik mocht schrijven voor Athletes in Action. http://athletesinaction.nl/2014/11/20/kickboksen/
Oh verrassing, het is niet een échte blog, maar een stuk uit mijn boek. Exclusief voor de lezers van Athletes in Action. Mijn tweede blogpost met woorden die nog nergens anders zijn verschenen staat hier: http://athletesinaction.nl/2014/12/18/diehard/

En nu is het afwachten door wie ik nog meer benaderd zal worden. Ben benieuwd!

Geef een reactie

