BOEK – Hier komt de titel

Vanochtend kreeg ik een mailtje van Ark Media: de aanbiedingsbrochure is officieel uit! Dat betekent dat ik nu van de daken af mag schreeuwen hoe mijn boek eruit komt te zien en waar het over gaat. Drumrolls, please! Hierbij de cover, ontworpen door Rick Sleurink.

Hier komt de titel - Franssen-vonk, Michelle
De cover verraadt het al een beetje, het boek zal gaan over sport. Ik hoor je denken: ‘hoe dan?’
Mijn gesprekken over het boek verlopen tegenwoordig ongeveer zo:
‘Ben jij nog op vakantie geweest?’
‘Nee, ik ben een boek aan het schrijven. En dan is het niet handig om een paar weken in het buitenland te zitten.’
‘Oh, leuk! En waar gaat het over?’
‘Het is een christelijk boek over sport. Ik haal positieve dingen uit sport die je kunt toepassen op je geloof en het dagelijks leven.’
‘….’ Stilte.
Ik heb het gisteren toevallig met iemand erover gehad en ik kreeg weer een wazige blik toegeworpen. Sport+geloof levert heel wat vraagtekens op. Ik kan je verzekeren dat het een goede combinatie is! Of ik gelijk heb, mag je half november zelf beoordelen als het boek uit komt.
Uitleggen waar het boek precies over gaat, kan ik beter overlaten aan Ark Media:

Mijn boek staat ook in de aanbiedingsbrochure die wordt opgestuurd naar de boekhandelaren en de pers. Deze staat hier: http://www.arkmedia.nl/brochures.html?nav_id=20

De moeite waard om even te bekijken. Ik zie al een hoop titels die ik graag wil lezen. Voorlopig moet ik eerst zorgen dat mijn boek af komt. Als ik dit schrijf, zijn we druk bezig met de laatste hand te leggen aan de teksten. Stay tuned!
2 thoughts on “BOEK – Hier komt de titel

  1. Pingback: Terugblik op 2014 – deel 1 | Nog eentje dan

Geef een reactie

