That’s hot – Fotoalbum week 31

Ik heb slechts twee woorden nodig om de afgelopen week samen te vatten: that’s hot! In de letterlijke betekenis (ik zweet me rot op dit moment) en in de betekenis van het favoriete zinnetje van Paris Hilton. Ze zei het altijd als iets haar wel kon bekoren. ‘That’s hot!’ Maandag en dinsdag stonden in het teken van schoonmaken, administratie doen, stukjes tikken etc. Lekker werken om het huis op orde te krijgen. Woensdag en donderdag heb ik nog even fijn gewerkt bij NBC. Vrijdag kreeg ik vrij! Ik heb de ochtend gebruikt voor het schrijven van twee stukken. Daarna dook ik lekker de tuin in. Langzaam begon het te waaien, waardoor ik een heerlijk fris briesje had. ´s Avonds aten we gezellig bij mijn ouders waarna ik mijn vader hielp om zijn foto´s uit te zoeken. Zaterdag waaiden Sharon en Ornan bijna onze tuin uit. We zijn maar een stuk gaan lopen op het terrein van ´t Laar zodat we wat beschutting hadden. Daarna gingen we eten bij Momento. Dikke vette aanrader! Ik moet er nog even een apart blogpost over schrijven, want dat verdienen ze. Toppers zijn het! Zondag ben ik de zee op geweest met een catamaran. Wat was dat leuk! Ik moet er nog een stuk over schrijven voor de krant, dus kan natuurlijk niet al teveel verklappen. Thuisgekomen moesten er boodschappen gedaan worden, want dat gaat ook gewoon door. Haat aan de klusjes die wekelijks terugkomen. Met een diner (patat en snacks) bij mijn schoonmama, trouwe volgster van mn blog, sloten we de week af.

IMG_4109Even wandelen in onze ´achtertuin´. Ik verdwaal nog steeds met gemak omdat ik iedere keer weer ergens anders uitkom. Het is net alsof we in het betoverende doolhof wonen, waar de paden telkens verschuiven. Natuurlijk ben ik met mn gebrek aan ruimtelijk inzicht weer de enige die er last van heeft.

IMG_4110Met onze vriendjes uit Almere. Heerlijke dag gehad!

IMG_4111Sharon zoekt het hogerop en ik waai bijna weg.

IMG_4112Bambi´s in mijn achtertuin! Ja, ik weet dat Bambi een mannetje is en dit zijn overduidelijk vrouwtjes, want ze hebben geen gewei. Maar ik noem alle herten ´Bambi´. Overblijfsel uit mijn kindertijd.

IMG_4113Gezellig eten bij Momento in Julianadorp. Ik bleef net zo lang doorgaan met tapas eten totdat ik bijna vol zat. Toen kon er nog een toetje bij. J-P zei dat ie vol zat en stelde voor het toetje te delen. Ik dacht dat hij dan een paar hapjes zou nemen. Maar nee, meneer at de helft van mn overheerlijke crème brûlée op. Beetje jammer.

IMG_4114De menukaart is een folder waar je lekker in mag krassen. Ik houd ervan om het overzicht te bewaren en heb eerst alles omcirkeld wat J-P of ik lekker vinden.

IMG_4115Next day. Ik moest al vroeg op het strand zijn voor het catamaranzeilen. Het waaide weer eens alles een malle. Da´s fijn als je op een catamaran zit, maar minder leuk als je na afloop probeert op te warmen op het strand.

IMG_4117Ik was na het zeilen zo blij als een ei en daar was Peter van Aalst getuige van. Klik, zei zijn camera.

IMG_4120Het resultaat van twee keer tegen de drijvers opknallen. Nope, het leven van een sportverslaggever gaat niet over rozen.

IMG_4118De keuken is weer mooi schoon. We waren wel even bezig om alle dode bloemen weg te gooien en de pannen af te wassen, maar het resultaat mag er zijn.

IMG_4102Een teken dat het totaal niet waait. Kroos in het water. M´n gras houdt niet zo van de zon.

IMG_4107Nog een teken. De vlag die niet wappert. Dit was een andere dag overigens. Het kroos is hier weer verdwenen.

IMG_4086Mijn favo manier van thuis lunchen in de zomer. Bolletjes met kaas/komkommer en een glas ijskoude Fernandes. Vandaag niet, want ze waren op bij Dunselman.

IMG_4106De zonnebloemen gaan gek genoeg dood. Munt en lavendel are still going strong. Van de munt zet ik thee, de lavendel kan mooi in geurzakjes. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik die moet maken.

IMG_4085Katten zijn echt superleuk en lief en schattig. Alleen jammer dat die beesten heel erg verharen. Gelukkig is er nu een ´furminator´! Die rekent af met alle haren. Zonder er een rommeltje van te maken. Ik heb Donder ermee gekamd en die vond het helemaal best. Ze zat lekker ontspannen bij me. Ik schrok wel van hoeveel haren het kammetje tevoorschijn haalde. Damn!

IMG_4099Het was binnen iets te koel naar mijn zin. Gelukkig lag er nog een Spongebob dekentje achter de bank. Lekker hoor!

IMG_4105Bliksem kon het hete weer eerder in de week niet meer handelen en werd zo slap als een vaatdoek. Arme schat, hij was zo vermoeid.

IMG_4108Later was hij gelukkig weer de oude.

Ik heb nu een week vakantie! Op de planning staan uitstapjes naar Rotterdam en Utrecht. Ik hoop daar weer lekker te kunnen shoppen. Ik heb even gewacht totdat ik mijn inloopkast had om zo een goed overzicht te hebben van wat voor kleding ik heb. Nou, het overzicht is er hoor! Ik heb behoefte aan: shorts, lange broeken, sportshirtjes, sportschoenen en een nieuwe bikini. Dat wordt dus weer een mooie shoplog.

2 thoughts on “That’s hot – Fotoalbum week 31

Geef een reactie

