Onder de indruk – Fotoalbum Week 29

Two weeks down, 1 to go. Geen idee waar ik de energie vandaan haalde, maar ik ben ook deze week weer goed doorgekomen. Op het werk was het gezellig druk met klanten die hun administratie kwamen afgegeven. Het was kwartaalmaand en dat houdt in dat de klanten die per kwartaal omzetbelasting betalen het even druk hebben. En wij natuurlijk ook. Het zorgt ervoor dat er toch nog wat reuring is, ondanks dat het vakantietijd is. Me likes! ’s Avonds had iedere avond dingen ingepland. Vooral veel opruimen en trainen. Binnenkort is de housewarming en dan moet alles natuurlijk netjes zijn. Nou jongens, het is ons gelukt hoor! Wat er op dit moment nog moet gebeuren: lampen indraaien, plint op het gedeelte tussen zoldertrap en vloer en laagje verf op de voorraadkastdeur. Ik moet nog mijn to do bakje opruimen. Hij is nu overvol en dat staat natuurlijk niet. Dan staat er nog een doos op zolder met wat kleine dingetjes. En that’s it. Ik heb één klus voor de krant doordeweeks gedaan, wat niet supervermoeiend was, maar wel erg leuk: jeu de boules. Oh, en ik heb een turner geinterviewd. Hij deed wat kunstjes aan de rek. Ik heb ooit op de Vlootdagen Yuri van Gelder bezig gezien aan de ringen (en daarna ging ik met hem op de foto, whoehoe! Oh, weet je wat, die doe ik er ook gewoon bij). Indrukwekkend! Maar deze kon er ook wat van. Damn. Enfin, ik was dus weer druk met wielrennen en hardlopen. De triatlon was trouwens vandaag. Ik kan verklappen dat het erg leuk was, de rest moeten jullie in de Helderse Courant lezen. Ik heb ook nog geen foto’s trouwens. Helemaal vergeten te maken! Wel heb ik foto’s van de rest van de week.

IMG_4013De schattigste foto van de week. Donder had een vlinder gevangen en kwam er trots mee het huis binnen wandelen. Een vlinder! Dat is toch een superlief cadeau om te krijgen van je kat? Ik was helaas niet thuis, maar J-P appte de foto naar me. Gevolgd door een foto van de Glossybox. Ik heb verder geen foto van de box gemaakt, helemaal vergeten!

IMG_4010Mama kwam koffie drinken (ik zit nu hard te denken wanneer, maar ik heb geen idee!) en had zonnebloemen meegenomen. Superlief! Helaas zijn ze nu wel dood aan het gaan. Ik snap bloemen echt nog steeds niet. Ik geef ze braaf water en ze gaan gewoon dood!

IMG_4011Bliksum zoekt altijd de gezelligheid op. Hij propte zich tussen J-P en de bank in en vond het geen probleem dat ie wat krap lag.

IMG_4014Mijn schoonvader had geen tijd om lui op de bank te liggen. Hij liep voor de 23e keer de Nijmeegse Vierdaagse uit!! Goed gedaan, Hans! Ik weet niet of ik het zou kunnen om zo’n eind te lopen. Ik heb vooral veel gefietst deze week en ben erachter dat ik verliefd ben op mijn fiets. Of ik ooit nog ga lopen, geen idee! Sowieso ga ik wel een hardloopcursus doen. Ik ben benieuwd naar de runnershigh. Inmiddels begin ik wel verslaafd aan het sporten te raken. Een week niet gesport, is een week niet geleefd.

IMG_4015Ik was aan het opruimen in de inloopkast en had even zin in een selfie.

IMG_4016Het make-up hoekje is nu ook eindelijk opgeruimd. Mijn kettingen lagen allemaal door elkaar in een bakje. Toen zag ik opeens het licht. Dit is het resultaat. Verder staat er een bakje met parfum en eentje met de producten die ik dagelijks gebruik zoals wenkbrauwgel (kan niet zonder!) en poeder enz. In de blauwe bak links zitten mijn oorbellen.

IMG_4017Zaterdagavond waren we uitgenodigd om te bbq-en bij m’n broer en schoonzus. Mijn broer neemt bbq-en heel serieus en is al een dag van tevoren met marinade in de weer. Het resultaat mag er zijn. Superlekker!

IMG_4018Pro in actie.

IMG_4020Ze zijn toch echt familie. Mijn papa is een koukleum, mijn broertje lijkt nooit last van kou te hebben.

IMG_4021Er is altijd ruimte voor shoppen. We deden boodschappen (ook nog!) en ik had haarverf nodig. Dus we liepen even de Kruidvat binnen. Ze hadden een leuke actie: bij twee actieproducten mag je schepsnoepen. J-P wordt daar heel gelukkig van. Hij had nog shampoo nodig, dus dat was alvast product 1. Ik zocht ook een shampoo uit en vond nog olie voor mijn haar. Het is redelijk hersteld door de laatste knipbeurt, maar door de zon wordt het weer droog. De mascara was ook in de aanbieding, dus die ging ook mee, evenals een nieuwe wenkbrauwgel. Allemaal producten waar ik niet zonder kan.

DSC00109Check. die. spieren! Die heeft ie wel nodig. Ringen blijven namelijk niet stil hangen. Oh, echt, Mies? Ik moest tot m’n schaamte bekennen dat ik daar helemaal niet bij stil had gestaan (haha, woordgrap), omdat bij Yuri van Gelder het leek alsof ze gewoon uit zichzelf stil hingen.

DSC00118Doe dat maar eens na.

DSC00125Natuurlijk moest ik met hem op de foto. Ik heb nu eenmaal een zwak voor gespierde mannen. Hij is trouwens 1,60 m. Ja, dat is inderdaad klein, maar na de afgelopen jaren heel veel mannen te hebben gezien die wat kleiner dan gemiddeld zijn (Wesley Snijder!) kan ik volmondig roepen: kleine mannen zijn sexy! Als je nog niet overtuigd bent, moet je even googlen op ‘Yuri van Gelder’ en de zwart-wit foto’s bekijken. Whoeha!

Geef een reactie

