Chillen op het strand – Fotoalbum week 27

Zon! Eindelijk was het warm genoeg om naar het strand te gaan. Ik had afgelopen weekend geen klus voor de krant, dus ik was zo vrij als een veugel (vogel, maar zo spreek ik dat uit). Vrijdagmiddag was ik om half 2 klaar bij NBC. Ik heb even wat spulletjes geshopt met J-P voor het huis, waaronder een grasmaaier om mijn geliefde gras te trimmen. Daarna trok ik gauw mijn bikini aan en ben ik met een boek in de tuin gaan zitten. ’s Avonds aten we in de tuin en daarna ging het zonnen gewoon door. Ondertussen maakten Hans en J-P een mooie trapkast. Om half 9 kwam ik ook eindelijk weer binnen om daarna gelijk mijn nieuwe kast in te richten met voedsel. Heerlijk om in één oogopslag te zien wat je nog in huis hebt. Zaterdagochtend had ik met Cindy afgesproken om naar het strand te gaan. Ze was eerder klaar dan ik, dus ik moet ff haasten, haha. We hebben een superfijne dag gehad. Lekker bakken. ’s Avonds was ik even op de kermis met J-P, Arjen en Galina. Zondag hadden we fijn alles achter elkaar gepland. Crèche, strand, kraamvisite en eten bij de schoonouders. Op zondagochtend spotte ik ineens Gerwin uit Zweden in de kerk! Hij was onverwachts met Filippa een maand in Nederland. Natuurlijk hebben we gelijk wat afgesproken en werd de zondag nog voller. Spontane afspraken, ik houd ervan! De rest van de week heb ik lekker gewerkt bij NBC, gesport en aan het huis gewerkt. Het wordt alsmaar mooier. Love it! Enige nadeel van dit weekend, ik heb me drie keer ingesmeerd met factor 30, maar ben wat kleine plekjes vergeten langs de randjes van m’n bikini. En ja hoor, m’n huid is verbrand. Bummer!

IMG_3931 Ik had iets heel leuks besteld bij Miss Lipgloss. Ik ben echt dol op dit soort snippers. Ook al wist ik al wat erin zat, het maakt het toch een verrassend pakketje.

IMG_3932De inhoud. Ik had shampoo en zonnebrandproducten nodig en was nieuwsgierig naar Nerds en Blogazine. Genoeg redenen om het dan maar te bestellen. Heerlijk om van die fijne pakketten in huis te krijgen.

IMG_3933Ik moest even de spullen aan de kant schuiven voor schoonmoeders die de kozijnen ging verven. Het zijn toch wel veel spullen zo op het aanrecht. Ik word er heel onrustig van.

IMG_3942Planken zijn de oplossing voor alles. Het aanrecht is nu vrij van spullen (behalve de Senseo dan) en zo heb ik lekker de ruimte. Ahhh, rust in het koppie.

IMG_3928Mijn favoriete mannen aan het chillen op de bank.

IMG_3940Bliksum had zijn eerste teek al te pakken. Schoonvader heeft hem er met zijn blote handen uitgerost, zonder pincet.

IMG_3938Lekker buiten eten. Ik kom er langzamerhand achter hoe erg ik een tuin heb gemist. Heerlijk om buiten te zijn.

IMG_3941J-P heeft me uitgelegd hoe de combimagnetron werkt. Heel gek om iets in een oven te schuiven dat ontdooid moet worden.

IMG_3946Eindelijk op het strand! Voor het eerst in bikini dit jaar. Ik heb vrijdagmiddag even gecheckt en m’n bikini’s passen gelukkig nog prima.

IMG_3947Tussendoor even een hapje doen bij Paal 6. De bediening was nog steeds super. Snel en vriendelijk. Ik bestelde een ham/kaas tosti en kreeg sneetjes die twee keer zo groot waren als normaal. Heftig! Heb een klein stukje laten staan omdat ik het niet op kreeg.

IMG_3949Cindy de Pink Lady geniet van het zonnetje.

IMG_3950Dit is dus een kermisattractie met een minibakje waar je gezellig heel hoog boven Den Helder zit.

IMG_3955Met Kip op de kermis.

IMG_3956Het bakje bleek dus doodeng! Hij hing in het begin stil en zo bungelden we boven Den Helder. Gelukkig begon ie snel te draaien (het was een soort zweefmolen) waardoor ik weer rustig werd.

IMG_3958Den Helder by night.

IMG_3959We betaalden vier euro om Texel by night te kunnen bewonderen.

IMG_3960De mannen hadden helemaal geen last van de hoogte.

IMG_3966Zondagavond deden we een gezelschapsspel bij Gerwin, in zijn ouderlijk huis. Net als vroegah!

IMG_3969En nog een fotootje met mij erbij. Ik hou van mijn haar! Ik hoef er bijna niet aan te doen om het goed te laten zitten. Wat ik niet moet doen is het de avond van te voren fohnen en stijlen zonder haarlak te gebruiken.

Dit was dus weer een topweek! De komende drie weken werk ik even fulltime bij NBC vanwege de vakantie. Druk, maar voor drie weken is dat wel te doen. Voor de weekenden staat er nog genoeg leuks gepland. Stay stuned!

2 thoughts on “Chillen op het strand – Fotoalbum week 27

Geef een reactie

