Sporten, badderen en bruilof – Fotoalbum week 26

Als ik terugkijk op deze week, word ik blij, heel blij. Het was een week gevuld met werk, sport en fun. Work hard, play hard, zo zou je het wel kunnen noemen. Ik ben drie dagen in touw geweest bij NBC. Op de achtergrond stond de radio op de foute week van Q Music. De Spice Girls, Vengaboys, Backstreet Boys, *N Sync, Five, Aqua enz. De muziek van de nineties. Blijkbaar is al mijn favoriete muziek fout. I don’t care! Als ik een week lang mijn favo nummers hoor, ben ik heel gelukkig! Samen met Kip sportte ik weer bij Classic Gym, onder het genot van goede muziek en het geschreeuw van Raymond. 😉 Een les CXWorx en Kickfun zorgden ervoor dat ik flink moe was en heel voldaan m’n bedje in ging. De volgende dag heb ik Total Body gedaan. Wat.een.geweldige.les! Het verslag volgt nog in de krant. Ik kan alvast wel verklappen dat ik het heel erg naar mijn zin had, maar de volgende dag stijf stond van de spierpijn. ALLES deed zeer. Dat hadden de lessen de avond ervoor ook debet aan natuurlijk. Een rustdag tussendoor had wel leuk geweest. Oh well, zaterdag voelde ik me weer kiplekker. Gelukkig maar! Want we gingen naar Utrecht voor de bruiloft van Judith en Tim. Topavond! Het was binnen heel warm en er was lekker bier. Die combinatie was er de oorzaak van dat ik Utrecht na afloop heel wazig zag. Gelukkig waren J-P en Annerieke er om me aan weerskanten een arm te geven, zodat ik heelhuids bij de auto kwam. De volgende dag had ik een kater. Ik moest verslag doen van het Martial Arts Weekend en kon dus niet de hele dag in bed blijven. J-P maakte een lekker broodje met ei voor me en daarna ging het al een stuk beter. Ik heb zelfs nog twee wasjes gedraaid. Fuck katers, the show must go on! ’s Avonds heb ik heerlijke Duivelse Kip gegeten bij schoonmoeders 🙂

IMG_3854Bloemen, planten, mandjes, zooi etc. M’n moeder mocht als moederdagcadeau iets uitzoeken bij een tuincentrum. En zo kwam ik voor het eerst in mijn leven bij de Boet.

IMG_3850In het begin hingen superveel bordjes met regeltjes. Ik wordt altijd een beetje kriegel van dat soort dingen. Gelukkig stopten ze daar later mee.

IMG_3852Met mama in haar hemel op aarde. Ik word gelukkiger van een boekwinkel, maar ja.

IMG_3857Een deel van de buit. Ik moest ook nog plantjes kopen voor in de tuin. Mama loodse me erdoorheen, want er was heel veel keus!

IMG_3858Deel 2 van de buit. Die roze dingen zijn heel moe, maar ze knakken wel snel.

IMG_3862Ik vond deze helemaal geweldig. Ik appte J-P een foto en die vond het helemaal niets. Dus nee, onze poezen moeten het doen met hun gewone krabpaal.

IMG_3864Miniplantjes! Natuurlijk stonden ze op de watertafel, wat betekent dat ze heel veel water nodig hebben. Ik wilde ze wel meenemen omdat ze gewoon superschattig zijn. De groene heeft gouden balletjes aan het uiteinde. Ze staan nu op de koffietafel in het zicht. De katten gebruiken m’n creatie als drinkbak, dus we worden er wel aan herinnerd dat die plantjes water nodig hebben.

IMG_3869In totaal hebben we drie plantenbakken. Ik ga ze proberen goed te onderhouden.

IMG_3842Ik wilde wel eens iets anders als ontbijt. Ze waren erg lekker! En…. ze blijven lekker knapperig! Dat is serieus de eerste cornflakesachtige die dat voor elkaar krijgt.

IMG_3865Ik heb een halve maandag besteed aan het schoonmaken van de keuken, toilet en badkamer van onze vorige flat. Wat een werk! Terwijl wij hele schone mensen zijn. Enfin, morgen gaan we de flat ‘teruggeven’ aan de Woningstichting. Het voelt heel gek om een leeg huis schoon te maken, het voelt al een stuk minder als ‘thuis’.

IMG_3868Toen ik dit zag, werd ik gek. Dit is de tweede keer dat mijn ring stuk is! In januari lag mijn diamantje er voor het eerst uit. We zijn langs geweest bij Juwelier Sjaak Knijn en hij werd gerepareerd. Nu leven we in juni en het is weer raak. En ik ben nog niet eens drie jaar getrouwd! Ik heb de zoon van Sjaak Knijn gesproken en vertelt dat ik het een beetje apart vind dat mijn trouwring nu alweer stuk is. Dit zei hij: ,,Nou, je hebt wel geluk dat we hem repareren, dat doet niet iedereen. Het blijven sieraden en die gaan stuk als je ergens tegenaan stoot.” Are you freaking kidding me?! Later belde hij me nog een keer om door te geven dat hij de ring had ontvangen en zei: ,,Ik zal de zetter zeggen dat hij er extra aandacht aan moet gaan besteden, want (en nu komt het) het kost ons geld.” Nee, het kost jullie klanten. Inmiddels heb ik de ring weer terug en het is even afwachten hoe lang mijn steen er deze keer in blijft.

IMG_3867Donder wil eindelijk weer eens lekker bij me zitten. Deze week heeft ze samen met Bliksum de buurt geterroriseerd. Over de schutting klimmen, bij de buren tegen het raam krabben en als buurman naar buiten komt over zijn tegels rollen en keihard miauwen. Alsof ze van ons nooit aandacht krijgt.

IMG_3872Ik heb level 65 gehaald!!! Het gebeurde toen ik aan het koken was. J-P zou bijna thuis komen en ik speelde nog een spelletje Candy Crush. Bij de laatste zet speelde ik het laatste stukje gellei was. Stomverbaasd keek ik naar m’n scherm. Ik had het gehaald! Eindelijk kan ik weer verder.

IMG_3878Strike a pose. Hier kun je al wel een beetje zien hoe futloos m’n haar is.

IMG_3879Uitgeput van de buurt terroriseren.

IMG_3880Ik stond vrijdag stijf van de spierpijn. Daar helpt maar 1 ding tegen: een goed warm bad! Ik had ‘Big Blue’ van Lush erin gegooid. Mooi blauw water met zeewier. Me likes! We wonen nu drie weken in het nieuwe huis en ik ben al drie keer in bad geweest.

IMG_3881Ik moest echt mijn tas weer uitmesten, want hij was te zwaar geworden. Er zit nu weer een voorraad verse Labello’s in.

IMG_3887Nieuw kapsel! Ik ben er zo ongelooflijk blij mee! Mijn haar is doodgegaan nadat een vriendin er permanentvloeistof in had gegooid in een poging het stijl te maken. Don’t try this at home! Zodra het weer lang genoeg is om in een staart te gaan, wordt het heel dof en futloos. Het moest er dus maar weer af. Ik hou echt van mijn bob! Ik ben met een plaatje naar Guus Limonard geweest en die deed waar die supergoed is. Hij zit trouwens in de Koningstraat in Den Helder.

IMG_3893Met mijn liefste op mijn favoriete plek van het huis. Ik heb voor het eerst een uitgebreide make-up sessie en kledinguitzoeksessie gedaan sinds ik verhuisd ben. Wat was dat weer fijnerdefijn! Ik blijf een meisje-meisje. Er ging alleen zoveel tijd in zitten dat we niet meer naar de housewarming van één van de buren konden.

IMG_3896Aangekomen in Utrecht bij the wedding. Ik ken Juut’s hele familie van haar moeders kant, dus dat was in de kerk al erg gezellig. De dienst was ook fijn, lekker veel Engelse christelijk nummers!

IMG_3897Karin had haar nieuwe vriend meegenomen.

IMG_3912Met Hanneke, het zusje van de bruid. Wat was zij mooi!

IMG_3916De kerk.

IMG_3903Het kersverse koppel. Dit is het eerste stel dat recent hun verloving bekend maakte. Nog vier bruiloften te gaan!

IMG_3917’s Avonds feestten we in het Grachtenatelier. Wat een topavond! Ik wist wel dat de Bremers van dansen houden en dat we dus een goede avond tegemoet zouden gaan, maar het was nog beter. De catering, superveel lekkere hapjes omdat de bruiloft al om half 6 begon, was geweldig en de mojiti’s (meerdere ja, ik kreeg die van Marlijn) die we dronken als toast (origineel!!) smaakten zo lekker! Ik heb de kelner zelfs gevraagd of er wel alcohol in zat, want die proefde ik niet. Er zat wel alcohol in. Wow! Verder heb ik weer uitgebreid bijgekletst met de Bremers/Euvings/Baarts. Op de foto staat Victor, het broertje van Juut. Of broer, mag ik wel zeggen. Alle mannelijke Bremers zijn ongelooflijk lang. Je groeit met ze op en dan zijn ze een stuk kleiner. Opeens zie je ze dan weer en dan schrik je je rot omdat ze uberlang zijn geworden. Hanneke had me voorbereid en had al foto’s laten zien van haar broertjes. Zo herkende ik Victor meteen en kon ik op de bruiloft tegen hem roepen: Zo he! Wat ben jij groot geworden!” Zijn reactie: “Eh, sorry, maar ik weet niet meer wie je bent.” Haha. Oh, en we hebben inderdaad met z’n allen de hele avond gedanst. Onder andere deden we een dans op Tai Ho. En ook alle mannen deden mee! Wauw, doe mij ook zo’n familie.

IMG_3922Juut en Tim gingen gezellig op tafel dansen. Jep, topfeest! Heel veel geluk lieverds.

Geef een reactie

