Klussen en feesten – Fotoalbum week 22

Vorige keer klaagde ik dat m’n sociaal leven op z’n gat lag. Gelukkig heb ik dat deze week kunnen goedmaken. Voor een deel dan. Er zijn nog genoeg vrienden die me lang niet hebben gezien. Ik maak het goed, ik beloof het! Maandagavond bracht ik in ieder geval door met Judith. We hadden elkaar het aflopen jaar en het jaar ervoor te weinig gezien. Juut woont in Utrecht, dus even spontaan langskomen is geen optie. Door haar scriptie, werk en verbouwplannen in het huis en mijn eigen werk en huis, was het gewoon lastig om af te spreken. Ik gaf aan dat ik haar echt graag weer wilde zien en zij dacht daar gelukkig hetzelfde over. Maandag hebben we daarom lekker gegeten bij Vapiano (geweldig concept!) en drankjes gedaan bij Dwaze Zaken. Lekker bijkletsen! Wat Juut niet wist, was dat ik zaterdag weer voor de deur zou staan voor haar vrijgezellenfeest. Verrassing! Zo zag ik haar ineens twee keer deze week. De rest van de week ging natuurlijk op aan werken en het huis. Het wordt zo ongelooflijk mooi!

IMG_3647Lekker lezen doe je in de trein. Harry Potter is m’n lievelingsboek. Heerlijk om lekker rustig te kunnen lezen.

IMG_3649Eindelijk weer herenigd! Lekker met een wijntje aan de bar van Dwaze Zaken.

IMG_3650Drankje in Vapiano.

IMG_3651Vapiano kent een ingenieus systeem. Bij de balie krijg je een pasje. Vervolgens kun je eten bestellen. Je bestelling wordt op het pasje gezet en je krijgt een soort kookwekker mee. Als het eten klaar is, gaat ie af en kun je het ophalen. Na afloop reken je af door weer met je pasje naar de balie te gaan. Ideaal! Geen trage obers meer en niet moeilijk met rekeningen splitten, want iedereen heeft z’n eigen rekening. En het eten is goed!

IMG_3652Terug bij Dwaze Zaken waar ik muntthee met sinasappelsap bestelde. Ik vind ze allebei lekker en was benieuwd naar de combinatie. Het was echt te ranzig! Sinasappelsap hoor je niet op te warmen.

IMG_3658Voordat ik met Juut Amsterdam in ging, ben ik eerst even snel naar Lush geweest voor wat bruisballen. Ik kan niet wachten om in bad te gaan! 10 juni gaan we over, dus ik verwacht volgende week ergens voor het eerst te kunnen badderen.

IMG_3675Weer thuis bij Bliksum.

IMG_3683Kickfunnen met Kip! Ik kijk nu nog lief, maar als ik tekeer ga op zo’n paal ben ik heel geconcentreerd. Vooraf hebben we cxworx gedaan. Supercombinatie!

IMG_3692Kip kwam de volgende dag ook naar m’n huis toe. Arjen ging helpen met kabels trekken ofzo en Kip kwam mee! Leuke verrassing! We hebben samen alvast een stukje van m’n inloopkast ingericht.

IMG_3693Liefde!

IMG_3696Voordat ik m’n inloopkast kon bewonderen, moest ik van J-P eerst naar buiten kijken. Hij had als verrassing gras gelegd! Nu nog even tegels coaten en bloembakken en een bbq kopen en dan is de tuin af!

IMG_3700De katten vermaken zich uitstekend met de dozen.

IMG_3702Ondanks alle stress zijn mijn nagels nog heel. Ben er zo trots op! Heb alleen geen tijd om ze te lakken.

IMG_3704Vrijdagavond ging ik even naar de dansschool om m’n diploma’s op te halen. Ben heel blij met m’n cijfers! Daarmee is het stijldansen voor nu even klaar.

IMG_3705Zaterdag was het vrijgezellenfeest van Judith. We stonden met z’n allen beneden te wachten. De smoes was dat er een verrassingsfeest was georganiseerd voor een vriendin. Juut stond boven al te wachten met allemaal spullen om een fotoalbum te maken. De meiden hadden een hele fake mailwisseling opgezet om het zogenaamde feest te organiseren. Waardoor Juut er ook maandag heilig van was overtuigd dat ze zaterdag geen vrijgezellenfeest zou hebben. Ha, dus wel!

IMG_3706Verrassing! Juut werd er zelfs een beetje emotioneel van.

IMG_3731Ze wilde altijd nog eens paaldansen, dus zo kwamen we terecht bij ‘pole fitness’ in Olympos in Utrecht. Wat een geweldige les was dat!

IMG_3741Het meisje die de les deed, gaf ons het zelfvertrouwen om met één been de paal vast te houden en lekker te gaan hangen.

IMG_3744En ook Hanneke deed het zonder aarzelen. Ik bleef een nachtje bij haar slapen. Supergezellig!

IMG_3746En dan hang je ondersteboven in een paal. Nope, die zag ik ook niet aankomen.

IMG_3751Tussendoor kreeg ik een fijne foto van J-P. Oh, ik verheug me zo erg op m’n nieuwe huis.

IMG_3752Eten bij Arabisch restaurant Badhu met z’n allen. Was lekker hoor, maar omdat het vier gangen waren, had ik me een beetje ingehouden. Had ik niet moeten doen, want kreeg erna weer snel honger.

IMG_3753Daarna rookten we de waterpijp in Fezz Lounge. Erg knus, erg leuk. Klein nadeel: ik moest non-stop m’n benen intrekken als de ober/serveester ons en de mensen ernaast kwamen bedienen.

IMG_3757De volgende dag was ik natuurlijk hartstikke brak. Na wel twee glazen wijn en een glas prosecco, verdeeld over de hele zaterdag. Het was ook geen kater, maar de vermoeidheid van de hele week. Ik ben daarom maar naar het station gegaan en vond daar een groep ‘Beliebers’ die Justin Bieber liedjes aan het zingen waren. Superleuk! Daarna lekker Harry Potter gelezen in de trein en daarna bij de schoonouders in de tuin gezeten.

IMG_3758Even boodschappen doen. De vriezer en koelkast moeten leeg voordat we gaan verhuizen, dus we hoefden maar een paar dingen erbij te halen.

IMG_3760Tada, de keuken! Hij is gisteren uitgepakt en het resultaat is mooi! Dat zien jullie in de volgende fotoblog.

 

One thought on “Klussen en feesten – Fotoalbum week 22

  1. Heey lieve Mies! Hartstikke leuk om al een paar foto’s van jullie huis te zien! Ziet er al goed uit:) ha, paaldansen doen ze ook in Suriname (als je nog een baantje wil in de discotheek..) als je maar niet aan je nieuwe douche gaat hangen;) Dus we kunnen terug in Nederland lekker gaan dansen met z’n 2, prachtige cijferlijst! Veel liefs en knuffel aan JP XX

Geef een reactie

