Stress kicks in – Week 17

Jaaaaa, we hebben een datum! Op 15 mei zal ons droompaleis opgeleverd worden! Ik kwam thuis nadat ik even bij opa was langs geweest. Hij had allemaal agenda’s bewaard van oma. Vanaf 1985 volgens mij. Op iedere datum stond geschreven wat oma die dag gedaan had. Zo ontzettend leuk om te lezen! Ik kwam dus helemaal blij en relaxt thuis. Totdat de brief daar lag… 15 mei is de oplevering. Dat is al over drie weken! En ik moet nog zoveel doen! En we moeten een planning maken! Oh, ik heb helemaal geen tijd om een planning te maken want mn to do list is al vol! Stress all over the place. Met de zondagochtend als hoogtepunt. Ik had crèche gedaan en weer een hoop lieve baby’s geknuffeld. Later stond ik met een vriendin te kletsen en ik had even de drukke dagen die voor me lagen weggedrukt. Even was ik rustig. Ineens voelde ik iets bij mijn neus. Ik streek erlangs en mijn hand zat onder het bloed. Bloedneus. Nog nooit spontaan gehad. Ik rende naar de wc en daar stond ik  naar mezelf te staren in de spiegel met een zakdoek onder mijn neus. Later hoorde ik van diverse mensen dat dat betekent dat je stress hebt. Wake up call. Ik kreeg vlak erna een smsje van mn chef dat het toernooi waar ik heen zou gaan afgelast was en ik hoefde niet op de redactie te komen want het was rustig. Ahhh, extra tijd… die was ontzettend welkom. Ik heb de planning voor de rubriek afgemaakt en een artikel voor die week geschreven. Twee punten af van de to do list. J-P en ik hebben zondagavond een planning gemaakt en m’n stressniveau is weer gezakt. We gaan het namelijk halen met het huis, ook al moet het halve huis nog in dozen gepakt worden en gaan mijn banen ook gewoon door. Nu ben ik rustig, Ik hoop dat het zo blijft.

IMG_3446Hysterisch de datum blokken in de agenda.

IMG_3429De week begon zo rustig. Lekker wakker worden terwijl mijn bodyguards de omgeving in de gaten hielden.

IMG_3439Wat hebben die beesten toch een heerlijk leven. En binnenkort mogen ze voor het eerst naar buiten!

IMG_3438Intense Donder.

IMG_3432Als ik ooit niet meer m’n huis in kan, vermaak ik me in ieder geval wel. Dit zijn de boeken die ik nog moet lezen.

IMG_3448Zaterdag gooiden we een pakketje de deur uit. Van 22,5 kg… Iemand wilde mijn Hitkrants hebben en vroeg of ik ze op wilde sturen. Bien sur! Weer wat ruimte in het huis. We hebben ook gelijk de wekelijkse boodschappen gedaan en nog wat handdoeken en washandjes ingeslagen voor in het nieuwe huis. Verder zijn we naar de naar de verjaardag van schoonzusje Rianne geweest.

IMG_3449Lekker naar de pizzeria! Dit etentje werd ons aangeboden door de SNS Bank omdat we zo lief waren (schoon)broer en schoon(zus) naar hen door te verwijzen.

IMG_3451Met prosecco erbij! Heerlijk! We hebben lekker over het huis en de planning kunnen kletsen. Was gewoon erg gezellig met z’n tweeën.

IMG_3453Met de liefde van m’n leven in Flow.

IMG_3454Kip en Haan kwamen ons vergezellen. Daarna gingen we naar Scary Movie 5. Ik hou wel van die flauwe films. Al zaten er wel wat schrikmomenten in. Dit is het enige wat ik kan hebben qua enge films. Ik kan niet tegen horror en thrillers. Zelfs Twilight is te heftig voor me omdat die films zo intens is dat ik Bella’s gevoelens oppik en ervan in de war raak. (Ik hoor nu een paar anti-Twilightmensen keihard lachen) Daar staat wel tegenover dat ik me helemaal kan verliezen in een boek en daardoor heel gelukkig kan worden van een goed boek. De heftige films sla ik gewoon even over.

IMG_3457Ik heb je boek uit, Elianne! Mijn mooie dochter van Dorothy Koomson MOEST ik lezen van Elianne. Het was een erg goed boek. Soort chicklit, maar dan wat dieper. En geloofwaardig. Ik ben dol op Jill Mansel hoor, maar soms is het ook wel eens leuk om iets te lezen waarbij het niet allemaal rozengeur en maneschijn is.

IMG_3455Patrick Franssen – multitasker. Hij kijkt Studio Sport, bedient zijn mobieltje en kijkt met een half oog naar de laptop.

IMG_3456De planning is af. Ik heb allemaal kleurtjes gebruikt, maar de printerinkt is op 😦 Even wachten op de nieuwe cartridge voordat we de planning op kunnen hangen.

IMG_3452Deze kreeg ik nog van George Stoekenbroek. Hij is weer prachtig! Je ziet het niet aan mijn hoofd (ik denk dat ik hier aan het nadenken was over mijn volgende vraag), maar dit was een superleuk interview. De dames van waterpolo waren zo blij en enthousiast! Links zit Esz aandachtig te kijken hoe ik m’n werk doe.

3 thoughts on “Stress kicks in – Week 17

  1. Het wordt tijd dat je eens lekker op vakantie gaat en even nergens meer aan denkt. Ik raad je Gambia aan. Daar is alles “no problem” en kan je lekker relaxen op het strand.
    Blij dat je “mijn” boek goed vond.
    Doe jij ook wel eens een keer niets? Ik lees alleen dat de afgelopen week rustig begon….

    • Vakantie? Dat doen we in het najaar wel weer. Eerst het huis! Ik hoop in de zomer te kunnen relaxen in Julianadorp aan Zee. Ik doe ook wel eens niets hoor! Al die foto’s zijn van één weekend. Ik ga nu braaf in bed een boek lezen.

Geef een reactie

