Oh happy week – Fotoalbum week 14

Op mijn koelkast hangt sinds kort een lijstje. Ik was deze week namelijk zo ongelooflijk blij door van alles. Dat moest ik vastleggen! Hij zal misschien wel wat oppervlakkig overkomen, maar ik ben standaard blij dat ik gezond ben, een mooi dak boven mijn hoofd heb en samenleef met de allerliefste man op aarde. De rest zijn bonuspunten en daar kon ik een mooi lijstje mee samenstellen: fijne aanbiedingen bij de supermarkt, de zon scheen, de wasmand is weer leeg, ik had mijn deadlines allemaal gehaald (die haal ik altijd hoor, maar het is zo’n lekker gevoel als je twee artikelen op voorraad hebt en pas over een paar dagen pas weer hoeft te schrijven), weinig taken op de to do list, weinig hoeven weggooien nadat we de keuken hadden opgeruimd (als in: weinig onnodige troep verzameld in de loop der jaren), twee Glossyboxen ontvangen, nieuwe nagellak gekregen die dekte met één laagje, een volle badkamerla met heerlijke beautyspullen, nieuw tijdschrift ontdekt (volgt nog een aparte blog over) en een geweldige avond gehad met Cindy.

IMG_3283Declareren is een noodzakelijk kwaad als freelancer. Ik verzamel de kranten altijd en knip later mijn stukjes eruit en schrijf op een lijstje wanneer ik waar ben geweest en hoeveel tijd ik eraan kwijt was. Poes houdt ook bij wat ik allemaal in de krant schrijf.

IMG_3286Ik kwam woensdag na het werk thuis met een to-do lijstje in mijn hoofd. Die moest even wachten, want er waren twee Glossyboxen gearriveerd! Jammer genoeg was Selektvracht te lui om op de bel te drukken. J-P was de hele dag thuis en toen hij toevallig even naar buiten ging, zag ie ze voor de deur liggen. Zo aso. Ik moet Glossybox er nog een mail over sturen.

IMG_3288De inhoud! In de Young Beauty Box zaten wat producten waarvan ik  nog een voorraad heb liggen: doucheschuim, mousse en deodorant. Maar extra voorraad kan nooit kwaad natuurlijk. Ook zit er een masker in getiteld ‘Tipsy Tequila Sunrise’. Die had ik wel kunnen gebruiken tot ik een keer een megakater had na teveel Tequila.

IMG_3319De grote verrassing van de box! Ik vond het een nietszeggend lakje in eerste instantie. Totdat ik hem op deed. Eén laagje bleek voldoende voor een goede dekking. Wauw! Het lakje komt uit de Mega Colouers lijn van 2B en de adviesprijs is € 3,49. Ik heb de kleur ‘Café au Lait’.

IMG_3294Je moet bij ons thuis vooral niet bukken. Voordat je het weet springt er een kat op je die vervolgens lekker gaat liggen. Prinsesje.

IMG_3313En toen was het alweer vrijdag! Samen met Cindy onderweg naar Jim Bakkum in haar roze karretje.

IMG_3314Cindy heeft alle cd’s en singles van Jim. Wow! Ik heb slechts twee cd’s van hem.

????????Ik word zo blij als ik naar deze foto kijken. Als het goed is hebben jullie het uitgebreide verslag al gelezen van zijn concert.

IMG_3316Ik had paardrijlaarzen geleend van Esz voor mijn allereerste paardrijles! Ik heb al vaker op een paard gezeten dankzij alle paardenmeisjes onder mijn vriendinnen, maar nu kreeg ik dan eindelijk een echte les. Voor de rubriek natuurlijk. Ik kan alvast verklappen dat het supertof was.

IMG_3317De katten waren dol op mijn nieuwe boots. Esz woont in Rotterdam, maar haar laarzen stonden nog bij haar ouders in Julianadorp. Lucky me!

IMG_3320Zoals op elke zaterdag moesten er weer boodschappen gedaan worden. Jeetje, wat is alles duur! Gelukkig waren er een hoop dingen die we lekker vinden in de aanbieding.

IMG_3321Oreo Ice Cream geprobeerd. De stukjes Oreo waren heerlijk, het ijs zelf was erg machtig. Het lijkt een klein cupje, maar is genoeg voor één persoon, believe me!

IMG_3322Hotel spelen bij Galina en Arjen. Ik had het nog nooit gespeeld en kon prompt President kopen. Hij is vergelijkbaar met de Kalverstraat uit Monopoly. In dit spel kunnen mensen grond van je afpakken als er nog geen gebouw op staat én je krijgt regelmatig dingen gratis. I like it!

IMG_3324Ik heb goede zaken gedaan, haha.

IMG_3327Het is weer zondag! En dat betekent natuurlijk voetbal kijken. Ik had net mijn camera (lees: iPhone) in de aanslag om actiefoto’s te schieten van J-P en toen wilde hij wisselen. Het weer was heerlijk! Eindelijk! Daarna deed ik voor de vierde thuiswedstrijd op rij verslag van het eerste team van JVC. Ze wonnen met 7-0 van Berdos. Ik ben dol op zulke wedstrijden! Lekker veel doelpunten!

IMG_3330Cadeautjes van het werk! Van het Noord-Hollands Dagblad kregen we een dienblad. Reaal deelde kopjes en schotels uit. De kopjes zijn heel fancy met mooie kleurtjes. Op het schoteltje staat ‘Reaal Verzekeringen’ waardoor je toch het gevoel hebt alsof je een hypotheekgesprek aan het voeren bent. Ah, who cares, ik ben er happy mee! En die kreeg overigens iedereen die langsliep mee, het was niet speciaal voor ons nieuwe huis, haha.

3 thoughts on “Oh happy week – Fotoalbum week 14

Geef een reactie

