Perfecte zaterdag – Fotoalbum week 12

Zaterdag was één van de beste zaterdagen ever. Bijna alles klopte! Alleen het feit dat ik ook nog de wekelijkse boodschappen moest doen, was wat minder. Het begon al vroeg in de ochtend toen ik naar kapsalon My Way ging. Ik vind het heerlijk om naar de kapper te gaan. Lekker weer een fris kapsel! Ik had voor de gelegenheid een foto genomen van een jaar geleden toen ze een amazing bob bij me hadden geknipt. Die had ik net zo goed thuis kunnen laten. Het is namelijk heel anders geworden. Desondanks dat het niet is geworden waar ik om gevraagd had, ben ik er wel blij mee! Thuis heb ik heerlijk broodjes gegeten en ondertussen las ik in Harry Potter, één van mijn favoriete boeken. Vervolgens ging ik heerlijk shoppen met mijn man. Het plan was om een paar cadeautjes te kopen. Voordat we op pad gingen ging ik wat folders doorbladeren en toen zag ik dat de handdoeken en dekbedovertrekken in de aanbieding waren bij de V & D. Daar kunnen we ook wel wat nieuws van gebruiken. En mijn favoriete crème van Biotherm was in de aanbieding bij de Ici Paris XL. Hij doet echt wonderen voor mijn huid. Ik had nog een cadeaubon liggen, dus dat kwam heel mooi uit! Vervolgens kwam ik bij de Kruidvat een ton snoep tegen met daarin onder andere mijn lievelingssnoepjes! Helemaal high van het shoppen kwamen we aan bij Karlien. Ze was jarig én vierde een afscheidsfeestje omdat ze naar Suriname gaat voor 6,5 maand! Nu ben ik zelf ook in Suriname geweest en ik vind het een geweldig land. Maar 6,5 maand is wel errug lang! En Suriname ligt ook niet naast de deur. Beter blijft ze hier. Bij Karriewarrie was het ook supergezellig! Al haar familie zit namelijk in dezelfde kerk, dus iedereen kent elkaar. Het was dan ook een gekakel van jewelste. Ik had ’s avonds afgesproken met Esz en Galina. Galina en Arjen waren ook bij Karlien en we besloten spontaan om gezellig samen te eten. Daarna kwam Esz ook en doken we de kroeg in. Ik kom eigenlijk nooit in Veul, maar ik ga het zeker vaker doen! Het was supergezellig en het leukste van alles is dat ik daarna gewoon lopend naar huis kan. Geen dure taxirit! Genoeg gepraat, tijd voor foto’s!

IMG_3166We beginnen met een paar schattige kattenfoto’s. Wat houd ik toch veel van mijn draken. Alhoewel… op dit moment heb ik een plantenspuit naast me staan omdat Bliksum heel irritant bezig is.

IMG_3168Voor elkaar zijn ze altijd lief.

IMG_3176Kijk eens wat ik een mooie uitkijktoren heb!

IMG_3173Het huis schiet al op. Helaas hebben we nog steeds geen opleverdatum. We krijgen vier of vijf weken voor oplevering een brief/e-mail. Ik wacht met smart! Binnen is alles nu rond. Alleen de tuin moet nog geregeld worden.

IMG_3169Badgoodies besteld bij the beauty bakery. Ik kan niet wachten totdat ik met ze in bad kan liggen. Boekje erbij en genieten.

IMG_3170Lekkere zoete shower gel met kleine hartjes erin. Te cute!

IMG_3187We zijn nu al bezig het huis op te ruimen en daar hoort ook het opschonen van de cd-collectie bij. Deze mag blijven. Heerlijke hits uit de jaren 90. Oh, af en toe verlang ik echt terug naar die tijd waarin er nog goede tekenfilms waren en de Spice Girls nog toerden.

IMG_3188Zo lang was mijn haar. Ik werd gek van al dat haar in m’n nek en wilde weer kort.

IMG_3174Vorig jaar had ik mijn haar zo laten knippen door dezelfde kapsalon. Deze foto ging daarom mee zaterdag. Helaas kon mijn kapster zelf niet meer knippen en deed iemand anders het.

IMG_3189Ondanks vijf minuten naar de foto te hebben gestaard en aanwijzingen te hebben gekregen van de kapster die het kapsel bedacht had, werd het toch net iets anders. De kleur lijkt heel donker, maar dat komt door het licht.

IMG_3198Afscheid nemen van Karlien. We gaan je zooo erg missen! Ze mist mijn housewarming, mijn verjaardag, de dorperkermis, poolavondjes enz.

IMG_3200Kip at kipshoarma.

IMG_3201Met mijn lieve, mooie vriendinnen. Ik hou echt van ze, maar ook zonder make-up zijn ze bloedmooi en dat is wel jaloersmakend. Oh, een ex-collega vroeg nog of Esz en ik familie zijn, want we leken op elkaar. Ik kan mn haar kort knippen en donker verven, maar we blijven op elkaar lijken. Heel grappig om te horen! Voorzover ik weet zijn we geen familie.

IMG_3207In Veul! Misschien had ik mijn flits moeten aanzetten…

IMG_3209We stonden gezellig te kletsen, toen ineens de deur openging en Pascal en Emma binnen kwamen. Ik was heel blij verrast en bestormde samen met Esz Pascal. Haha.

IMG_3212De volgende dag moest ik weer vroeg mijn bed uit voor de doopdienst. Hier wordt vriendin Suus gedoopt. Wat was het weer mooi om te zien dat mensen officieel voor God kozen! De rest van de dag heb ik gewerkt. Ik ben weer naar JVC geweest en het was weer net zo koud als vorige keer. Gelukkig was ik er nu op gekleed. Ik had ontelbaar veel truien aan en twee paar sokken. Helaas waaide de kou gewoon door mijn schoenen en sokken heen… Ik ben helemaal klaar met dit weer en hoop dat de temperatuur heel snel omhoog gaat!

Geef een reactie

