Home sweet home – Fotoalbum week 11

Vrijdag en zaterdag stonden bijna geheel in het teken van het huis. Ik had het werk van vrijdag verplaatst naar dinsdag om zo een extra dag samen met J-P te hebben. Hij is namelijk op vrijdag vrij. We zijn eerst naar Lelystad geweest om daar de kleuren van de keuken uit te zoeken. Vervolgens ging de tocht verder naar Woonboulevard Arena waar we krukken hadden gevonden die superlekker zaten. Helaas kostten die dingen minstens 250 euro, per stuk! Grappenmakers. We gingen voor the next best thing en hebben ze besteld bij de keukenboer. We hebben ook om de tafel gezeten bij verschillende leveranciers voor de vloeren en het tapijt. Dat is nu ook geregeld! Heerlijk om dat allemaal af te hebben. Helaas werd ik na al het geregel ziek en bracht ik een paar dagen in bed door en op de toilet. Dat vind ik altijd zo jammer aan ziek zijn. Op een gegeven moment vlieg je tegen de muren op. Enfin, ik ben nu min of meer weer beter. Weinig foto’s deze keer omdat ik het gewoon vergat. Daarnaast neem ik mijn camera niet mee tijdens het sporten en maak ik ook geen foto’s tijdens het werk. En tjah, dat is toch een groot deel van mijn week.

IMG_3157Toen ik woensdag buiten kwam, zag ik een strakblauwe hemel én sneeuw op mijn auto. Vervolgens reed ik naar NBC en kwam ik halverwege in een sneeuwstorm terecht. Heerlijk vind ik dat! Bij de Formido zag het er zo uit. Ik ben geen fan van grijze luchten, maar bij sneeuw mag dat. Toen het donderdag ook weer begon te sneeuwen, was ik weer helemaal blij. I love snow! Ik ben ook de enige trouwens.

IMG_3152In de FHM stond een stuk over de 17 grootste fitness irritaties. En ze kloppen allemaal! Zo zat ik maandag naast een vrouwtje bij de beenapparaten. Je moet dan je benen uit elkaar doen en bij de oefening ernaast moeten je benen juist weer bij elkaar komen. Abductie heet ie geloof ik. Enfin, ik was dapper met 70 kg in de weer. Het vrouwtje naast me deed met 30 kg vliegensvlug haar benen bij elkaar en dat deed ze wel een stuk of 6 sets. Terwijl ik altijd heb geleerd dat als het te makkelijk gaat, je je gewicht hoger moet zetten. Maar ja, haar probleem. Waar ik me het meest aan erger zijn de haantjes die hun gewicht keihard op de vloer gooien als ze klaar zijn met een set. Neem dan eentje lichter als je het niet red. En de sukkels die hun gewichten na afloop niet opruimen. Kleine moeite toch.

IMG_3172Ik had ook weer een date met de weegschaal. Er was een halve kg bij! Nu zit ik op 57 kg! Qua gewicht en conditie zitten we goed. Nu wordt het tijd om weer in shape te komen. Ik heb lovehandles gekregen en een piepklein buikje. Volgende week krijg ik een nieuw schema en kan ik Raymond vragen om er wat oefeningen gericht op die gebieden in te zetten. Hem kennende zal het superzwaar worden. Maar ik wil graag weer een sixpack.

IMG_3158Onderweg naar Lelystad! Ik had het de afgelopen weken zo ontzettend druk dat mailen erbij in schoot. Met mijn iPhone op schoot tikte ik heel wat mailtjes weg. Dat lucht op! Ik had ook een boek mee, maar heb die niet aangeraakt. Op de terugweg was ik zo hyper dat ik keihard heb meegezongen met ‘Met z’n allen’ van Henny Huisman en Cooldown Café. 

IMG_3159De nieuwe keuken op groot scherm! Hij wordt zwart met wit. Past overal bij en is lekker classy. Ik ben vooral superblij met mijn kookeiland. Reken maar dat we daar een hoop wijntjes aan zullen drinken. Cougar Town style!

IMG_3160De keukenmeneer raadde ons de Delifrance in Lelystad aan toen we aangaven dat we even wilde lunchen. Het was heerlijk! Ik vergat helemaal een foto van mijn eten te maken. De bediening was ook snel en aardig. En toen vergat J-P een fooi te geven… Hoop dat ik het met deze reclame weer een beetje goed maak.

IMG_3153De volgende dag waren J-P en ik zeven jaar samen. Zeven jaar! Zo lang al! Ik ben nog lang niet op hem uitgekeken. Hij is de liefste, leukste, knapste man die ik ken. Ik hoop samen met hem oud te worden. We hebben het gevierd met nog meer gesprekken voeren voor ons huisje.

IMG_3162Eindelijk weer eens naar tafeltennis! Ik bekeek het allemaal weer vanaf de bar. Ik krijg er gratis commentaar bij (binnen mag je niet praten) en het is wat warmer dan in de zaal. Het is trouwens eredivisie, echt geen campingsport meer.

IMG_3163De volgende dag werd ik misselijk tijdens de crèche doen. Met pijn in mijn hart, want wat waren de kinders schattig, ben ik eerder naar huis gegaan en ben ik in bed gaan liggen. Ik ben er alleen nog uitgekomen om naar de wc te rennen en tafeltennis te tikken. Ik kreeg gezelschap van Bliksum.

Geef een reactie

