Onverwachts bezoek – Fotoalbum week 9

Het was afgelopen week vakantie. Niet voor mij, ik werk gewoon door. Wel voor vriend Carlos die vanuit Delft een paar uurtje overkwam naar Den Helder. Especially for me! Zo ongelooflijk lief! We hebben wat gegeten en gedronken bij de Multivlaai en zijn daarna lekker de stad in gegaan om te shoppen. Daarna hebben we nog even bij gezamenlijke vriend Pim gehangen. Wat een leuke dag! Zo langzamerhand mag ik mezelf wel sportverslaafd gaan noemen. Voor vijf sporten in de week draai ik mijn hand niet om. Heerlijk! Lekker zweten! Nu heb ik het geluk dat mijn werk voor een groot deel bestaat uit sporten. Deze week volgde ik weer twee lessen, waarvan steps al in de krant is verschenen. Wat was dat weer leuk om te doen! Nog steeds is dit één van de vermoeiendste cardiolessen die er is. Probeer het eens, zou ik zeggen. Verder stond ik weer in de sportschool mijn programma af te werken, deed ik een lesje kickfun met Galina en mocht ik na een weekje vakantie eindelijk weer stijldansen. Heerlijk! Natuurlijk stond de week niet helemaal in het teken van sport, ik heb ook nog gewerkt bij NBC én heerlijk gegeten met mijn schoonfamilie. 😉

IMG_3071Den Helder is het einde van de wereld, zelfs de trein gaat niet verder.

IMG_3072Herenigd met Jort Kelder… eh… Carlos! Lekker bij de verwarming. Wat was het ongelooflijk koud buiten! Gelukkig word je van shoppen warm. 🙂

IMG_3074Carlos scoorde een mooi gilletje. Ik moest een foto maken voor zijn beste vriendin, zodat zij kon oordelen via Whatapp of het wat was. Eh… hallo? Ik kan ook prima oordelen over mannen in pak. Goedgekeurd!

IMG_3076De buit. Awesome pleisters van Pirats of the Carribean. Leuk voor bij kickfun. Memoblaadjes, omdat ik daar het liefst mijn afspraken op schrijf. Harry Potter deel 3, die had ik nog niet. ‘Laat los’ van Sheila Walsh omdat ik nodig eens wat dingen los moet gaan laten. En klei! Zaterdag komen er twee lieve meisjes bij ons en dan gaan we de hele dag leuke dingen doen. Heb er nu al zin in!

IMG_3093Sporten met de telelens van Peter van Aalst op je gericht. Ik begin er steeds meer aan te wennen.

IMG_3085We hebben sinds een paar weken een nieuwe opmaak voor het Sporttabloid. Het was even wennen, maar ik vind het wel mooi geworden.

IMG_3091M’n schoonmoeder had mooie vlinders gekocht voor op de buitenmuur van ons nieuwe huis. Love them! Het huis begint al op te schieten. Komende donderdag hebben we kijkdag!

IMG_3086Mijn schoonouders namen ons mee uit eten bij Chinawok ter ere van hun 29-jarig huwelijk. Het eten was heerlijk, zoals altijd. Ik eet altijd vooral zalm, groente en bami. Echt een aanrader.

IMG_3092Zondag had ik tot een uur of vier (werken) een relaxte dag. Ik bezocht eerst CityLife Church met Galina en Elianne. Het is goed om als christen ook in andere kerken te komen. Ze hebben bij CLC geweldige diensten. Lekkere muziek, een fijne preek en een goede sfeer. Je moet er eigenlijk gewoon eentje hebben meegemaakt. Het verschilt niet eens zoveel van ‘normale’ kerken. Er worden liedjes gezonden, mededelingen gedaan over wat er in de kerk allemaal gaat gebeuren, gebeden, gepreekt en avondmaal gehouden. Maar alles is net even wat hipper. De preek ging over zorgen maken. Daar ben ik supergoed in, dus die preek was volgens mij speciaal voor mij geschreven. Na de kerk heb ik rustig geluncht en daarna kwam mijn broertje gezellig langs met zijn belastingpapieren.

IMG_3084Poes en furby. Als ik zeg: furby?, reageert hij met: WAT?! Brutaal beest.

IMG_3088Donder heeft een nieuw plekje ontdekt op de kachel.

IMG_3090Bliksum zat bij mij op schoot. De foto is overigens – zoals alle foto’s hier – gemaakt met een iPhone 4.

4 thoughts on “Onverwachts bezoek – Fotoalbum week 9

Geef een reactie

