Shop till you drop – Fotoalbum Week 7

Hoe vaak heb ik het al niet geroepen? Shoppen is ook topsport! De hele dag op je benen staan, lopen en maar sjouwen maar al die tassen is best pittig. Vrijdag was ik onderweg met de trein toen ik in de Metro een artikel las over dat slenteren beter voor je gezondheid is dan een uur intensief sporten. Dat blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Maastricht. Ik was net op weg naar Alkmaar waar ik zou gaan lunchen en shoppen met Anouk. Hoe toevallig! Ik mag eigenlijk niet zoveel meer shoppen omdat we binnenkort een huis opgeleverd krijgen. Daarom heb ik alleen het hoognodige gekocht. Het is even zwaar maar als binnenkort het huis ingericht moet worden, mag ik weer los. Yes! Natuurlijk heb ik ook nog aan intensief sporten gedaan met een rondje sportschool, stijldansen en iets wat nog in de krant moet verschijnen. Dat was ook behoorlijk intensief kan ik je vertellen. Een lekkere week dus weer.

IMG_3012Dit bericht bedoelde ik. Mijn sportinstructeur gelooft er niet zo in. Maar die houdt dan ook niet van shoppen.

IMG_3013Er was weer iets met de trein. Dat gebeurt namelijk altijd als ik met de trein ga. Deze keer lag het aan de wissels. Eerst duurde het tien minuten voordat we vertrokken. Daarna moesten we tot Schagen kruipen anders deden de wissels het niet meer ofzo. Al die tijd werden we enorm goed op de hoogte gehouden door het personeel. Gelukkig had ik een goed boek meegenomen. Deel 1 van Harry Potter! Eén van de best geschreven boeken ever. Het zorgt ervoor dat ik met een grote glimlach op m’n gezicht zit te lezen en af en toe hardop lach. Best creepy voor de rest van de reizigers.

IMG_3015En na 25 minuten vertraging (de reis duurt ongeveer 33 minuten) zag ik eindelijk Noeky weer.

IMG_3016Lunchen bij Bagels and Beans! Uit voorzorg had ik maar mijn schoot volgestapeld met servetten om te voorkomen dat ik weer een nieuw broek moest kopen. Ik had toevallig weer dezelfde lichtblauwe jeans aan als vorige keer. Toen mikte ik er de tomaten met olie overheen.

IMG_3017Look who’s back! Furby! Ik moest hem natuurlijk meteen even knuffelen eh… testen. Zijn lijfje kan ie nu draaien en hij heeft andere ogen, een soort tamagotchi schermen. Erg leuk allemaal, maar 90 euro is wel absurd duur.

IMG_3027De opbrengst na een paar uurtjes shoppen. Alleen het hoognodige. Ik had een cadeaukaart van Claire’s en kon daarom zonder gewetensbezwaren een paar fijne oorbellen shoppen.

IMG_3005De hele week stond in het teken van Valentijnsdag. Ik werd er helemaal chagrijnig van. J-P en ik doen namelijk niet aan de commerciële onzin mee en mijn geheime aanbidders hielden zich ook stil. Ik was even vergeten dat mijn moeder er wel aan doet en vond dit in mijn mandje toen ik mijn fiets kwam ophalen. 

IMG_3023 Jummie! Te lief gewoon.

IMG_2999Mama had bij de kringloop ook nog deze juweeltjes voor me gescoord. Ik houd van de Kameleon. Het is allemaal zo lekker ouderwets. Lekker de hele dag varen, geen telefoon, altijd mooi weer. Echt een feelgood boek.

IMG_3020Vrijdagavond heb ik altijd ontzettend veel energie na het stijldansen. De beste avond dus om wat af te spreken met vriendin. Aram, Esz en ik gingen gezellig met z’n drieeen naar de Pimp. Esz showt ook nog even haar amazing verlovingsring. Bruiloft!!

IMG_3022Poes had haar plekje gevonden bij mijn zwager.

IMG_3024Ik kwam Pim vrijdag in de trein tegen en toen spraken we maar gelijk af om te gaan poolen. J-P had er ook wel oren naar en zo speelden we met zijn drieën aardig wat potjes.

IMG_3025Rugby volgen in de kou. Ik vond dat het echt tijd werd voor tribunes en terrasverwarming. Ik krijg mijn zin! Als ze over tien jaar in de ereklasse spelen… Jeej.

2 thoughts on “Shop till you drop – Fotoalbum Week 7

Geef een reactie

