Change of plans – Week 6

Ik word altijd zo ontzettend happy van sneeuw. Kun je voorstellen wat een fijne week ik had? Hij stond zoals gewoonlijk weer in het teken van sporten, werken en socializen en dat allemaal door elkaar. Mijn week was redelijk normaal, het weekend was heel apart. Ik zou op zaterdagavond naar de handbalwedstrijd van JHC gaan en op zondag de wedstrijd Texel’94 – JVC verslaan. Mijn ‘schema’ werd een paar keer omgegooid. Aan het einde van het liedje ging ik op zaterdagavond onverwachts naar Utrecht voor het slagingsfeest van Hanneke en Judith en op zondag was ik in Huisduinen om de dijk-tot-dijkrace te verslaan. Van de kou had ik geen last. Kwestie van thermokleding aandoen en gaan!

IMG_2982Ik heb er weer een tweelingzus bij.

IMG_2984Het is Jacqueline met wie ik samen op dansles zit. We delen ook nog eens een getrouwd stel. Zij danst met de vrouw, ik met de man. En nee, we hebben onze kledingkeuze en taskeuze van te voren niet afgesproken.

IMG_2973Ik word hier zo blij van hè!

IMG_2970Wakker worden met een kater in je armen.

IMG_2971Mijn gezicht kan altijd wel een maskertje gebruiken. Ze zijn voor bijna niets te koop bij de Big Bazar en ik heb even een voorraadje ingeslagen.

IMG_2987Kom maar door met die sneeuw!

IMG_2979Kaarsjes aan, relaxen maar!

IMG_2977Bad hairday’s zijn de laatste tijd meer regel dan uitzondering. Hoog tijd om de stijltang er weer doorheen te halen. Ah, much beter!

IMG_2974Sinds lange tijd deed ik weer eens een karatelesje. Daar hoort ook het strijken van een pak bij. Oh, wat heb ik daar een hekel aan! Het was nog even de vraag of ik mijn zwarte of witte band zou dragen. De leraar deed een iets andere stijl en dan kan ik eigenlijk niet met zwart om in de les verschijnen, omdat ik die stijl niet beheers. Was een leuke les met allemaal beleefde, leergierige kinderen. Ik heb ook nog bridge gespeeld voor de rubriek. Ook een tof spelletje! Had ik maar wat extra levens naast m’n gewone leven, dan had ik tijd om al die leuke dingen wekelijks te doen.

IMG_2990Ik was supertrots dat ik mijn auto naar Utrecht had gereden. Hij moest even op de foto.

IMG_2995Utrecht by night.

IMG_2993Ook aan de mensen die gezond wilden doen, werd gedacht. Super!

IMG_2996Met Hanneke, BSc!

IMG_2997En vriendin Juut, MSc.

IMG_2998De volgende dag werd de dijk-tot-dijkrace gehouden. Oftewel: mountainbikers die vanaf Den Helder naar Petten reden over het strand en weer terug. Het zonnetje scheen en iedereen was vrolijk en behulpzaam. Ook hadden ze interessante quotes, wat twee leuke verhalen opleverde.

 

One thought on “Change of plans – Week 6

Geef een reactie

