Go, go, go – Week 5

Ook al was ik maar een paar dagen ziek geweest, het voelde als een maand. Mijn lichaam wilde sporten, werken, gaan! En dus heb ik vier dagen hard buiten de deur gewerkt, thuis artikelen geschreven, drie keer heftig gesport, een woonboulevard van binnen gezien, geshopt, koffie gedronken met m’n schoonmoeder, naar de overkant geweest voor een voetbalwedstrijd, eindelijk weer gepoold… Wat een topweek was dit! Ik heb hard gewerkt bij de krant en de NBC. Niet dat ik normaal niet hard werk. Nu was het extra aanpoten vanwege alle deadlines. Tijdsdruk. De stress die door uit voorkwam at ik weg met chips en snoep. Wat dat betreft was ik het voor mijn gezonde levensstijl geen goede week. Daar ga ik in mijn vaste rubriek ‘gezonde levensstijl’ nog dieper op in. Relaxen deden we tijdens het poolen en op de woonboulevard. Is dat relaxt dan? Jawohl! Ook daar ga ik in een ander artikel dieper op in. Nu eerst foto’s!

IMG_2913Wakker worden en dan dit op bed zien liggen. Zoo schattig!

classic gymMaandag staat altijd in het teken van sporten. Ik heb m’n nieuwe schema uitgeprobeerd and I love it! Lekker knallen op de apparaten. Ik houd wel van krachttraining, maar er moet wel afwisseling in zitten. Donderdag ging ik weer naar de sportschool voor een lesje kickfun. Zo fijn om lekker op een paal te rammen. Het lukt ondertussen steeds beter om m’n stress en woede af te geven op de paal.

IMG_2919Ik had zin om even langs m’n schoonmoeder te gaan voor een bakkie. Was erg gezellig! Poes heeft buiten zijn eigen huis gekregen.

IMG_2911En toen zaten we met z’n allen voor de buis gekluisterd omdat Beatrix groot nieuws had. Op Twitter ging het echt over niets anders. Ik wilde een Heineken drinken omdat Prins Bier aan de macht kwam, maar moest ’s avonds nog weg, dus dat ging niet.

IMG_2920Alle Millo’s op de grond voor wat research. Ik heb een lijstje gemaakt van de nieuwe leden die in het blad aangekondigd werden en had de volgende avond gelijk een interview staan. Was een erg fijn gesprek!

IMG_2925Op naar Amsterdam voor een dagje woonboulevard. Ik was er nog nooit geweest. Omdat het huis in april al opgeleverd wordt, werd het tijd om inspiratie op te doen en knoppen door te hakken. Check ook even m’n wenkbrauwen die nu mooi in shape zijn.

IMG_2972Vroegah waren ze namelijk zo. Twee keer zo dik. Inmiddels heb ik de ideale pincet gevonden en werk ik ze netjes bij.

IMG_2938Leuk voor in de tuin.

IMG_2945Lekker lunchen met mijn man. Je kunt wel zien dat we getrouwd zijn. Matching lunches!

IMG_2952De woonboulevard heet niet voor niets Arena. Ik maakte een mooie foto van de Amsterdam Arena en stuurde die naar m’n Rotterdamse vriendinnetje Esz.

IMG_2957Ze was er heel blij mee.

IMG_2958Zaterdagavond gingen we ein-de-lijk poolen. Ik word altijd een beetje onrustig als ik te lang niet gepoold heb.

IMG_2961Galina kan beter met de flits omgaan dan ik.

IMG_2963Drie keer raden waar ik op zondag naartoe ging…

IMG_2965Op de Texelse boot. Ik vind het altijd heel eng om met mijn auto erop te rijden omdat ik nooit weet welke weg ik moet hebben. Nu had ik het eindelijk door en was ik heel relaxt. Op de terugweg moest ik racen om de boot te halen en dat was dan weer minder relaxt. Dat ding gaat maar één keer in het uur namelijk. Ik wacht nog steeds op een brug, maakt het allemaal een stuk eenvoudiger.

IMG_2968Texel’94 – Geel Zwart eindigde in 4-1. Ik zag goed combinatiespel bij de Texelse mannen. Het gaat heel spannend worden wie er dit jaar promotie gaat maken. Texel’94 en JVC staan samen bovenaan. Ben benieuwd hoe de strijd zal eindigen.

Geef een reactie

