Ziek en zwak – Fotoalbum week 4

Week 4 was de week van de griep. Een deel van de week heb ik zwaar verzwakt op bed gelegen en ben ik de deur niet uit geweest. Op zondagmiddag was een deel van m’n collega’s ziek en de chef was op vakantie. Het zorgde ervoor dat we met een minimale bezetting de sportkrant moesten maken. But we did it! Omdat ik er die zondag moest zijn, heb ik ook na m’n griepje (of verkoudheid, geen idee) heel rustig aan gedaan. Geen stijldansen, geen poolen, maar lekker thuis film kijken. Daarom dus iets minder foto’s dan normaal.

wolverineNa alle verwijzingen in andere films naar X-men, was ik ontzettend benieuwd naar de film. Deel 1 en 2 werden zaterdagavond uitgezonden. We hebben beide opgenomen en deel 1 alvast zaterdagavond gekeken. Wat een topfilm! Lekker veel actie. Ik ben nu fan van Wolverine, hij is leuk!

IMG_2909Met mama ging ik zaterdagavond naar de wedstrijd DSO – Westsite. M’n moeder is dol op snelle sporten kijken en gaat graag mee naar handbal en basketbal. Ze had een goede wedstrijd uitgekozen. Het was bloedstollend spannend en de strijd eindigde in 21-21. Onderweg moesten twee meiden van DSO het veld verlaten met een rode kaart. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Ik was ’s middags al langs m’n ouders geweest om bij te praten. Tijdens een wedstrijd kan dat nooit.

IMG_2889Ik had me warm aangekleed maandag om een uurtje te kunnen sporten met 55+’ers. Daarom ook de joggingbroek. Hier zie je wat beter dat m’n haar rood is. Ondertussen staat de teller van opmerkzame mensen nog steeds op 1.

IMG_2894Er was behoorlijk wat sneeuw gevallen.

IMG_2890De poezen gaan altijd bij de deur zitten als ze weet dat we weggaan. Alsof ze mee mogen…

IMG_2892Dit laten ze nooit zien in een televisiereclame van braadstomen. Dit is het resultaat van een uurtje in de oven. De kip is al uit. Het zakje waar die in heeft gezeten is nog warm en moet eerst afkoelen op een ovenplaat. Ranzig!

IMG_2903De volgende dag lag ik dus ziek in bed. M’n nachtkastje lag bezaaid met allerlei kopjes en bordjes. Bliksum ging middenop het bord zitten. *zucht*. De bel was om J-P te roepen als ik iets nodig had.

IMG_2910Ik heb een paar boeken gelezen. Afke’s tiental van Nynke van Hichtum gaat over een gezin met tien kinderen. Het is allemaal superschattig opgeschreven. Echt een feelgoodboek.

IMG_2905Ook erg fijn om te doen als je ziek bent of een verloren uurtje hebt: 9gag checken. Ik ging regelmatig stuk om de droge grappen. Deze vind ik het briljantst. Iedereen die Mario heeft gespeeld, snapt hem wel.

IMG_2902Nog een lichtpuntje deze week. Mijn trouwring was weer terug. Het diamantje was eruit gevallen. We zijn naar de juwelier geweest en hij heeft er kosteloos (duh, ring was nog geen drie jaar oud) een nieuwe ingezet. Sjaak Knijn is wel een aanrader. Normale prijzen en goede service. Zo betaalt hij je benzinekosten als je helemaal naar Heerhugowaard rijdt om trouwringen te kopen en maakt hij een foto van jou en je partner terwijl jullie een ring uitzoeken. Zo leuk!

IMG_2906We hebben een nieuw systeem voor het boodschappen doen! Normaal gesproken rennen we als kippen zonder kop door de winkel. Dan staan we al bij de zuivel als we erachter komen dat we iets van de groente missen en moeten we weer de hele winkel door. Nu verdelen we alles in groepjes. Simpele oplossing, maar je moet er maar opkomen.

IMG_2893Bliksum weet hoe hij moet relaxen.

5 thoughts on “Ziek en zwak – Fotoalbum week 4

  1. Grappig, die juwelier stond op de trouwbeurs gister in Anna Paulowna. Bij hem wil ik, als ’t zover is, ook onze ringen uitzoeken.

      • Ja heel erg leuk. Heb ook al een leuke/goede fotografe gevonden. Ik krijg er helemaal zin in! Jammer dat het nog zo lang duurt. Verder was er ook nog een kraambeurs maar dat vond ik niet zo interessant.

Geef een reactie

