Voor het eerst door de MacDrive – Week 3

(Wegens ziekte verschijnt deze fotoblog wat later dan normaal). Bereid je maar vast voor, hier volgt een shitload aan foto’s van mijn katten. Want ze zijn zo leuk en lief en schattig. Ahhh, Koetsiekoe! Naast mijn katten vastleggen op de gevoelige plaat, ben ik ook nog buiten geweest. Ik heb een les schermen gevolgd, eredivisie basketbal gevolgd en de kroeg in geweest met Pascal en Emma. Het was weer een gezellig weekje. Ook ben ik voor het eerst in mijn leven in m’n eentje door de MacDrive gereden. Dat is wel een applausje waard, denk! Ik doe het normaal nooit, omdat ik altijd te ver weg van de loketten, parkeerpalen etc. parkeer. Gevolg is dat ik uit m’n raam moet hangen om een parkeerkaart te bemachtigen. Ik zag me al in de lucht zweven om mijn happy meal te pakken te krijgen. Liever niet. Maar zondag na het werken had ik zo’n honger dat ik graag even langs de Mac reed. En zonder kleerscheuren mijn menu kreeg. Al was het bij het bestelpaaltje weer behelpen.
Ik: “… en een Macflurry caramel alstublieft.”
Zij: “bedoelt u een sunday caramel of een macflurry caramel? Want dat kan ook hoor! Dan neem ik een macflurry stroopwafel en dan laat ik de wafeltjes eruit…”
Ik: “ik bedoelde een sunday caramel” *bloos*

IMG_2885Hier was het allemaal om te doen. Normaal gesproken eet ik op de redactie. Maar we waren eerder ‘klaar’. De chef vond de sneeuw niet zo chill en ging eerder naar huis om daar de pagina’s af te maken. Zodoende mochten mijn collega en ik naar huis zodra onze stukken in het systeem stonden en we de rest van wat al klaar was gelezen hadden. Ik raakte onderweg één keer in een slip. Ik stuurde snel tegen, de auto corrigeerde zichzelf en zo kwam ik ook veilig thuis.

IMG_2883Was wel fijn om voor een keer op tijd thuis te zijn. Ik had die zondag achtereenvolgens crèche, de verjaardag van broer Menno en vrouw Jorine en de verjaardag van Elianne. Ze werd 26 en vierde het met een zelfgemaakte taart met de vlag van Senegal.

IMG_2884Mijn haar is rood! Geen kip die het ziet. Het is ook lastig te fotograferen, in het echt is het roder. En als mijn haar nat is, lijkt het net oranje.

IMG_2877Basketbal kijken. Moeilijk te fotograferen omdat het zo ontzettend snel gaat. Tja, eredivisie he! 😉 We hebben nu in Den Helder eredivisie mannenbasketbal, vrouwenbasketbal en vrouwentafeltennis. Allemaal erg leuk om te volgen.

IMG_2797Zelf heb ik ook gesport. Schermen stond deze keer op het programma. Superleuk om te doen! Jammer genoeg heb ik echt geen tijd om er nog een sport bij te doen.

Uit de schaduw 14 -1 2013.schermen!En dit was het resultaat in de krant. Zo’n stuk schrijf ik dus iedere week voor de Helderse Courant. Supertoffe rubriek! Ga hem lezen, zou ik lezen.

IMG_2867Vrijdagavond na het stijldansen ging ik een drankje doen met Pascal en Emma. Het was nogal donker in de Pimp.

IMG_2869Flitsen is niet echt een verbetering. Mijn nieuwe iPhonehoesje houdt de flits een beetje tegen. Anyway, dit is Nanda, de knapste en liefste barvrouw die ik ken.

IMG_2798De enige eetfoto die ik gemaakt heb. Daar moet ik er even meer van maken, anders heb ik niets voor mijn blog over mijn nieuwe levensstijl.

IMG_2886Kijk mij eens schattig zijn.

IMG_2874Aandacht!

IMG_2796Prrrr….

IMG_2863Maar ik jat wel stiekem je eten als je even niet kijkt.

IMG_2866Krabpaal, beste marktplaatskoop ever!

IMG_2838Poes hield het stilzitten lang vol en zo schoot ik vijftig foto’s van de fotogenieke Donder.

IMG_2819Waarvan ik me zal beperken tot twee voor deze blog.

IMG_2858Het moet ten slotte niet saai worden.

2 thoughts on “Voor het eerst door de MacDrive – Week 3

Geef een reactie

