Shoppen is ook topsport – Week 2

Zal ik maar beginnen met vertellen wat ik allemaal heb gedaan? De helft is namelijk niet op de foto gegaan. Oeps! Ik ben weer fijn wezen sporten bij Classic Gym, heb in het water rondgespatterd tijdens de les Hydrofit. Oftewel, fitness in het zwembad. Was erg leuk om te doen, maar wel zwaar. Die stomme dumbells blijven gewoon drijven en ik moest al m’n kracht gebruiken om ze omlaag te duwen. Daarnaast heb ik nog een sport uitgeprobeerd die niet op m’n favorietenlijstje stond en best wel zwaar was. Maar ik heb het overleefd. Verslag volgt begin februari in de krant. Ik heb ook nog een handbalwedstrijd bezocht, gewerkt op de redactie en bij NBC. Druk weekje dus weer! Nu over tot de foto’s.

IMG_2778Donderdag zou ik even de stad in gaan met mijn moeder. Dat ‘even’ werd een hele middag. Shop till you drop in Den Helder! Benieuwd wat ik gekocht heb?

IMG_2781De buit van de dag. Nieuwe tas, nieuwe jurk (gehad van moeders), nieuwe broek, nieuwe haarkleur… ik ben binnenkort onherkenbaar.

IMG_2777Tussendoor hebben we heerlijk geluncht bij Avanti. Ik dacht dat het een snackbar was en had er eigenlijk nog nooit gegeten. Later vroeg ik aan een verkoopster met een prachtige tattoo waar ze die had laten zetten. Ze zei: ken je Avanti? En ik reageerde met: nee. En mijn moeder: daar hebben we net gegeten! Oeps! Nou, daar om de hoek zit dus blijkbaar ook een goede tattooshop.

IMG_2765De koelkast moest weer eens schoongemaakt worden. Leuk zo’n grote koelkast, maar het duurde wel jaren voordat ik hem uitgesopt had.

IMG_2784Even relaxen met een Cosmopolitan erbij. Vooral de tip van de cd vind ik briljant! Ik heb dat namelijk een paar jaar eerder al gedaan. Jeugdsentiment!

IMG_2789Ik had een muis aan een touwtje geshopt voor de katten. Bliksum pakte hem meteen af en rende met stok en al zijn doos in waar die heel veel pret had. De volgende dag was de muis natuurlijk al stuk. Stelletje slopers.

IMG_2794Van kantoor had ik een doos met troep meegenomen. Bliksum vond het helemaal niets, een kartonnen doos hoort leeg te zijn!

IMG_2767Ik heb mijn eigen puppy, inclusief puppyogen.

IMG_2769Het ging dus eigenlijk om het eten. Nieuw receptje uitgeprobeerd zonder vlees. Ik vond hem wel lekker.IMG_2772JP bliefde de champignons niet, dus die at Bliksum voor hem op. Ik blijf telkens weer versteld staan van m’n katten.

IMG_2776Ik ben ook nog even naar Amsterdam geweest. Lekker uit eten met Anouk bij de vijf euro pizzaria (lekker!) en daarna nog een drankje gedaan in een typisch Amsterdams café.

IMG_2786Toen ik vrijdag terug naar huis reed, begon het ineens keihard te sneeuwen. Whoehoe! Ik hou ervan om middenin een sneeuwstorm te zitten. Eenmaal thuisgekomen moest ik eerst wat plaatjes schieten voordat ik naar boven ging.

IMG_2793Dansavondje bij Corma! Van links naar rechts: Saskia, Jacqueline, Marco (mijn danspartner) en moi in m’n nieuwe jurk. Ik heb weer heerlijk gedanst!

IMG_2795Zondagavond na het werken voor het slapen gaan een beker chocolademelk drinken. Jum!

Geef een reactie

