STOM! Deel 2

stomWegens de leuke, lieve reacties die ik kreeg op STOM! (via Facebook), volgt hierbij deel 2. Omdat er altijd genoeg is om over te zeuren. Zullen we er maar gelijk een regelmatig terugkerende rubriek van maken? Yes, please!

STOM!

Volgens freelance journalist en secretaresse Michelle Franssen (25)

Inspiratie die pas komt als ik net bijna in slaap val

Dat ik altijd door de pakketbezorger raar wordt bekeken als ik opendoe in mijn pyjama: ik werk gewoon thuis, ja!

BN’ers die zeuren over paparazzi, had je maar niet beroemd moeten worden!

Mijn superleuke, handige, huidige badkamerkast past niet in mijn nieuwe badkamer

Dat er geen tunnel naar Texel komt

Ballenknijpers

Die presentatrice die op tv lijkt op een duracellkonijn maar in het echt een bitch is

Dat ballerina’s nooit lekker zitten bij mij

Twee keer per uur reclame op de radio.

Mensen die klagen over Den Helder, terwijl er er nooit zijn geweest

Dat Mc-Donalds steeds duurder wordt

Nasynchronisatie

Een ladder in mijn panty na hem slechts een paar uur gedragen te hebben

Kappers die gaan piepen als ze met moeite mijn haar blond hebben gekregen en ik na drie maanden toch weer voor donker ga 

Dat er bijna niemand een reactie plaatst op mijn blog en dat ik dat zelf ook bijna nooit doe op andermans blog, ook al is het een heel goed stuk

6 thoughts on “STOM! Deel 2

  1. Nou hier dan een reactie: stom inderdaad van Den Helder, geweldige stad :D!! Wat rottig van je kast… Verder voor de rubriek stom: mensen die denken dat ons prachtige dorp een attractiepark met een muis is!

Geef een reactie

