Laatste dingen – Week 51

To do bakje opruimen, wall of fame and friends updaten, huis aan kant, sociale verplichtingen… het was een week vol met laatste dingen regelen om zo met een mooi huis het nieuwe jaar in te gaan. Ook voor de rubriek moesten er nog wat dingen gedaan worden. Ik had een shitload aan inspiratie en heb gelijk maar alles uitgewerkt. Mede door de rubriek heb ik vier keer intensief gesport. Zo lekker! Ik merk nu dat ik een goede basisconditie heb. Erg fijn! Het plan was om vijf keer te sporten, maar Galina was donderdag ziekjes en daarom ging onze les kickfun niet door. Dat gaf me weer wat adempauze. Natuurlijk heb ik ook af en toe, als het propvolle schema het toeliet, relaxt gedaan. Dinsdag keek ik bijvoorbeeld de Victoria’s Secret Show. Wauw! Doe mij maar alle setjes, inclusief vleugels en lange benen. Op zondag en maandag wilde ik eigenlijk weer op adem komen, maar daar kwam een bezoekje van schoonopa en schoonoma en een crematie tussendoor. De chef sportredactie vroeg of ik op zondag naar Hilversum wilde voor de finale eredivisie tafeltennis. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen!

De show van Victoria’s Secret is een uur lang genieten! De setjes die geshowd worden zijn kleurrijk, smaakvol en supermooi! De modellen lachen en geven kushandjes (doen ze niet bij iedere willekeurige fashionshow) en stralen. Mijn favorieten zijn Doutzen Kroes en Candice Swanepoel.

IMG_2533Maandagavond was het tijd voor een gezellig spelletje met de collega’s van NBC: dobbelen. Dit is één van de vijf superleuke cadeaus waarmee ik het spel begon.

IMG_2534En hier eindigde ik mee: pleisters. Ik vind ze erg tof. Maar met één cadeautje thuiskomen terwijl je er in het begin vijf hebt, sucks toch best wel.

IMG_2536Kerststukje gekregen van mijn lieve mama. Hij staat op kantoor om te voorkomen dat mijn lieve kittens hem slopen.

IMG_2545Kerstpakket! Ik word daar altijd zo blij van. Helaas heb ik de vorige drie jaren met Kerst alleen bij de krant gewerkt en als freelancer krijg je helaas geen kerstpakket. Ik was dus helemaal happy met deze.

IMG_2563750 gram koek in de vorm van het bekende eiland. Leuk!

IMG_2535Mijn to do bakje stroomt over. Niet dat er veel in zat om te doen. Het waren vooral documenten die nog opgeborgen moesten worden. Ik heb hem netjes opgeruimd.

IMG_2538De wall of fame and friends heeft een update gekregen. Nieuw lijstje erbij en nieuwe foto’s. Op de foto onderin met het witte randje sta ik met Doutzen Kroes!

IMG_2544Fruithapje in het kader van mijn nieuwe levensstijl. De drop ernaast was mijn medicijn. Ik had last van keelpijn en werd later schor en hoesterig. Het is nog steeds niet helemaal over, ondanks de honingdrop.

IMG_2541Poes wil aandacht!

IMG_2557Schoonbroer Patrick was jarig, dus daar zaten we de hele zaterdagavond. Was erg gezellig. Ik kon alleen m’n kwek niet houden en aan het einde van de avond was ik meer aan het hoesten dan aan het praten.

IMG_2542Mijn huis staat er al! Wat gaat het schnellie!

IMG_2559Hallo, meneer de Uil! Hij is nieuw op de crèche, waar ik zondag weer gezellig de baby’s kwam knuffelen en eten gaf. De kinderen vonden hem totaal niet interessant. Ze vermaakten zich liever met Teletubbie Lala.

IMG_2560Na de crèche gelijk door naar Hilversum. Was superleuk om verslag van te doen! Hier speelt Ana Gogorita. Toen stond het al 3-1 en had Den Helder nog maar 1 punt nodig. Gogorita won en nu is Den Helder najaarskampioen!

IMG_2549Kerstkaarten sturen. Ik vind het echt geldverspilling, postzegels zijn zooo idioot duur! Maar ik vind het wel leuk om ze te krijgen, dus iedereen die de moeite had genomen om een kaartje te schijven, kreeg een kaartje terug.

IMG_2548De wekelijkse boodschappen en kerstboodschappen zijn ook weer gedaan. Hoe ik Kerst heb beleefd, lees je volgende week.

2 thoughts on “Laatste dingen – Week 51

Geef een reactie

