Afscheid – Week 50

Wat een rare week dit! Een paar weken geleden ontving ik een mailtje van de vader van Gerwin. Bedankt voor het artikel voor de Millo (blad van onze kerk), stond erin. En: heb je Gerwin nog gesproken? Hij gaat verhuizen naar Zweden. Wauw, ik wist natuurlijk dat het ooit zou gebeuren omdat hij is getrouwd met de Zweedse Filippa, maar zo snel al! Deze week kreeg ik wéér een mailtje. Deze was van vriendin Elianne. Ze zit momenteel in Afrika waar ze op bezoek is bij haar vriend. Haar vriend heeft haar ten huwelijk gevraagd! Erg leuk, maar dat betekent wel dat ze volgend jaar naar Dakar zal verhuizen. En ik maar zeuren dat al mn vrienden verspreid over Nederland wonen. Binnenkort heb ik vakantieadresjes over de hele wereld. Ik ben erg blij voor mijn vrienden, maar ga ze natuurlijk wel missen. Zondag namen we afscheid van Gerwin en Filippa. Zaterdag brachten we tijd door met Sharon en Ornan die tegenwoordig in Almere wonen. Het was ook de week van de reünies. Voor de rubriek ging ik naar een vereniging waar m’n karatemaatje Wendy trainde en ik bezocht Bodyfit, m’n vorige sportschool. Leuk om iedereen weer te zien. Ook voor ons gaan er dingen veranderen. Het schiet al op met het huis! De muren staan er al zowat in. Snel een tripje naar de Ikea en woonboulevard plannen dus om de nodige inspiratie op te doen!

IMG_2524Afscheidsfeestje van Gerwin en Filippa. We gaan jullie missen!

IMG_2518Bij lange afstanden met de auto kan een bus Pringles niet ontbreken.

IMG_2520Voor het afscheid gingen we naar Rhenen waar deze mooie molen staat.

IMG_2485In het kader van mooie, grote dingen: de kerstboom van NBC. Iemand nog een goede accountant of adviseur nodig? Kom dan gezellig langs bij NBC voor een vrijblijvend offertegesprek.

IMG_2517Minder mooi is deze ehm… varkenstrog. Also known as: de dugout op de Streepjesberg. Ik zat met mn benen tegen de rand aan.

IMG_2516Voetbal kijken bij mijn vriendjes van JVC 7. Ze wonen met 3-4 van Watervogels 2 op het veld van FC Den Helder. In mijn hoofd lagen die velden dichter bij elkaar. Gevolg was dat ik eerst tien minuten moest lopen voordat ik op het veld kwam. Ik was ook ff vergeten dat ze niet op kunstgras speelden en liep op hoge hakken door de modder. Maar ik had in ieder geval wel warme voetjes.

IMG_2494Jum!! Gourmetten bij Arjen en Galina met Sharon en Ornan. Wat was het lekker! Het vlees was van de Aldi en iedereen vond het reuzelekker. Nu heb ik toestemming van J-P om ons voedsel bij de Aldi te halen. Yes!

IMG_2506Met m’n favoriete tweeling.

IMG_2507Sharon en ik.

IMG_2513Met m’n lieve kip.

IMG_2508Ik heb zo’n knappe man…

IMG_2510We deden een spelletje op de X-Box met een stel konijnen. Raving Rabbids heet het en het is echt het mafste spel wat ik ooit heb gedaan. Het werkt net als EyeToy. Je moet als een debiel op een neer gaan springen en met je armen zwaaien om spelletjes te winnen. De camera registreert alles. Nu doen er ook heel veel konijnen mee. Te grappig! Ik moest twee minuten lang ‘zwemmen’ en won! Eindelijk weer conditie!

IMG_2487Voordat de feestvreugde begon, moest er eerst gewerkt worden. Samen met Jemina en Talitha heb ik de crèche opgeruimd. Wat inhield dat er heel veel klein speelgoed in bad moest.

IMG_2486De Glossybox kwam vrijdagmiddag laat binnen. Wat is ie geweldig! er zaten een hoop fijne producten in, waaronder mijn eerste opi nagellakje! Ik heb m’n abonnement wel opgezegd omdat mijn badkamerlades uitpuilen van de producten. Eerst dingen opmaken en dan zien we wel weer verder.

IMG_2481Van kaarsen heb je nooit genoeg. We waren op koopavond lekker wezen shoppen voor Kerst en toen zag J-P dat de kaarsen in de aanbieding waren. Whoehoe, nieuwe kaarsen! Hij is er heel streng in omdat we al heel veel kaarsen hebben. Ik brand er tegenwoordig heel veel, dus er kan weer wat bij.

IMG_2480Mijn moeder was op bezoek en ik wilde even de koekjes vastleggen die we aten. Zij vond dat er wat meer op de foto moest en maakte deze compositie.

IMG_2466Ik maak altijd een enorme puinhoop als ik moet declareren. Artikelen uitknippen, kop noteren en dan weer achter de pc om alles in te voeren in het declaratiesysteem. Kost wat tijd, maar levert wel weer centjes op.

IMG_2471Ik was vorig jaar klant bij Zilveren Kruis Achmea en dacht dan ook dat deze brieven voor mij bedoeld waren. Nu nee, ze stonden beide op J-P’s naam. De een kwam via de Judobond en de ander via de KNVB.

IMG_2470Dinsdag lag ons lapje grond er zo bij.

IMG_2472Donderdag stonden er ineens muren. Het gaat ontzettend hard! We moeten snel wat tripjes naar de woonboulevards en Ikea maken om inspiratie op te doen. Voor de woonkamer weten we al redelijk wat we willen. Nu nog de drie kamers en zolder inrichten… De komende weken heb ik het ontzettend druk, dus het zal januari worden. Leuk! Weer wat om naar uit te kijken.

Geef een reactie

