Long time no see – Week 48

Vorige week zeurde ik al over het feit dat al m’n vriendjes zo ver weg woonden. Deze week was het daarom tijd om er weer een paar te zien. Ik at dinsdag bij Judith en Tim in Utrecht. Ik heb Juut al een tijdje niet gezien omdat ze stage liep in Thailand. Inmiddels is ze weer terug in Nederland en woont ze in een supermooi huisje met Tim. Zaterdag at ik bij Anouk in Amsterdam om vervolgens bier te gaan drinken met Alke die ik ook in geen eeuwigheid had gezien. De rest van de week relaxte ik thuis, sportte ik en keek ik de saaiste voetbalwedstrijd ever. But hey, JVC won wel, wat betekent dat ze nog steeds in de race zijn voor het kampioenschap. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het zal aflopen. Ze zouden komende week hun laatste wedstrijd voor de winterstop moeten spelen. Net las ik dat alle wedstrijden in het amateurvoetbal voor komend weekeinde zijn afgelast. Ik vind dat daarmee een goed signaal wordt afgegeven. Grensrechters en scheidsrechters moeten normaal behandeld worden. Schelden vind ik nog tot daar aan toe, maar iemand verwonden, en dan zo erg dat hij aan zijn verwondingen overlijdt, is gewoon echt absurd. Laten we ervoor zorgen dat dit nooit meer gebeurt.

IMG_2429Voetbal kijken bij JVC in de bittere kou. Iedereen hobbelt hier het veld af om even bij te komen in de kleedkamer. 

IMG_2408Herenigd met Judith in haar prachtige keuken. Ze had heerlijk voor ons gekookt. Spruitjes met ham en appel lijkt een rare combinatie, maar het was jummie! Ik glim trouwens als een malle. Dat gebeurt er dus als ik geen foundation en poeder gebruik in de herfst/winter. 

IMG_2430Een beetje make-up doet wonderen. Met Mirjam die half verstopt in haar jas zit op de tribune van JVC.

IMG_2417Mijn haar doet eindelijk wat het moet doen. Stijl zijn en shinnen. Ik was onderweg naar stijldansen. Het ging echt superslecht. Mijn concentratie, evenwicht en rust hadden besloten om gezamenlijk een uurtje te gaan borrelen en mij aan mijn lot over te laten. Volgens mijn danspartner viel het allemaal wel mee, maar voor mij voelde het anders.

IMG_2411En dan vind je zoiets liefs in bed als je thuiskomt. ❤

IMG_2419Kijk eens hoe schattig.

IMG_2404Ik gebruikte mijn dinsdag om de auto netjes te maken. Donderdag kwam een koper hem namelijk bekijken en uitproberen, na twee weken over en weer te hebben gemaild. Op dit moment wachten we zijn reactie nog af.

IMG_2410Gratis tijdschrift gekregen, altijd leuk!

IMG_2414Volgens de Marie Claire zijn volle wenkbrauwen in. Drie keer raden wat ik net had gedaan voordat ik het tijdschrift las… Jup, een wenkbrauwonthaarsessie.

IMG_2412Dus de adviesprijs is € 1,95 volgens Glossybox, maar die van mij kostte maar € 1,50? Hmm… het maskertje zelf was trouwens niet bijzonder. Hij deed niets voor mijn huid.

IMG_2420Nouk had heerlijk voor me gekookt! Ik heb ongeveer 2/3 van de curry opgegeten. Het eten wilde echt niet lukken deze week. Dat zullen jullie later nog lezen in mijn blog.

IMG_2427Last but not least. Borrelen met Alke! Da’s ook wel weer lang geleden. Laatste keer was in april als ik het me goed herinner. Goed voornemen voor 2013: mijn vrienden vaker zien.

Geef een reactie

