Good times – Fotoalbum week 46

Voor mijn gevoel was dit niet zo’n inspannende week. Een kijkje in m’n agenda leert me dat ik wel weer superveel gedaan heb. Sporten bij Classic Gym, bijbelstudie leiden, ballet, verjaardag schoonmoeder vieren, Iaido (een Japanse sport), stijldansen, werken, naar de kapper, bijpraten met de hypotheekadviseur, feestje bij Nathalie, stukjes schrijven, slapen en eten. Vooral dat laatste heb ik weer veel gedaan. Zorg dus dat je buikje vol zit, voordat je deze foto’s bekijkt 😉

Pannenkoeken! Daar hoort wel een apart verhaal bij. Vroegah lustte ik geen pannenkoeken, poffertje en patat… Ja, daar ben je wel even stil van hé. Patat lust ik al langer, pannenkoeken eet ik pas weer sinds vriendin Anouk ze voorschotelde. Lekker! Ik moet nog wel even ontdekken wat je er allemaal op kunt doen. Mijn favoriet tot nu toe is appeltjes, kaneel en suiker. Die laatste mag eigenlijk niet, maar het is zooo lekker op je pannenkoek. En ik drink al twee weken thee zonder suiker, dus.

Een doorsnee avondmaaltijd bij de familie Franssen. 3 taco’s met gehakt, mais, sla en tomaat.

Als er in de hemel gekookt wordt, eten we waarschijnlijk dit. Biefstuk met stroganoffsaus. Zo ongelooflijk lekker! Gemaakt door mijn lieve schoonmoeder. We aten bij haar omdat ze jarig was.

En zo buiken we uit. Mobieltjes in de hand, praten met elkaar is voor tijdens het eten.

We zijn weer bij de hypotheekadviseur langs geweest om te praten over de hypotheek. Inmiddels hebben we het officiële gedeelte bij de notaris ook achter de rug. Met de aannemer hebben we onze wensen besproken en dat is ook rond. Maandag begon de bouw van het huis en vanaf nu gaan we regelmatig even kijken.

De vijver ligt er al in. 😛

Jup, doodeng om twee verdiepingen met de lift te gaan. Ik ging naar Iaido in het Budocentrum, de sportschool waar ik tien jaar aan karate heb gedaan. De les werd gegeven door mijn oude karateleraar, dus het was een soort reünie op de mat. Eerder die week deed ik ballet, ook in het Budocentrum.

In de traditionele hakama (=broekrok) voor een lesje iaido.

Op vrijdagavond had ik na het douchen zin om met make up te spelen. Het resultaat was een prachtige smokey eye. Daarna ging ik naar stijldansen en naar de verjaardag van Nathalie. Daar waren ook weer mensen van het Budocentrum. Gezelligheid ten top.

Bliksum zwaait naar jullie.

Mijn moeder had het Van Dale spel op de kop getikt. Ik deed het met Arjan, Galina en JP. Vooral de mannen raakten hevig gefrustreerd. We moesten spellen en gokken wat de betekenis van een woord was. Leuk joh!

Geef een reactie

