Eten, eten en eten – Fotoalbum week 45

Bereid je maar voor op heel veel foto’s van eten. Ik begon op dinsdag met mijn nieuwe levensstijl en probeerde de hele week een aantal nieuwe, gezonde dingen uit. Daar zaten wat producten tussen die minder waren, maar ook een aantal nieuwe favorieten. Een oldtime favorite van mij is toch wel James Bond. Ik heb alle films vroeger met mijn vader gekeken als ze op tv waren en ga standaard naar de bioscoop als er een nieuw deel uitkomt. Op zaterdagavond had ik geen klus en daardoor konden we fijn naar de vroege film. Skyfall! Het leek wel alsof iedereen dat dacht. Het was druk! De film was weer retegoed. Geen Chinezen of Amerikanen die de wereldheerschappij willen, maar een geblondeerde bastard die een aanval doet op MI6 omdat hij M. nog van vroegah kent. Topfilm! Vervolgens zag ik de volgende dag een schouwspel op het voetbalveld waar ik ook heel erg van kon genieten. Kijk mee!

Hier was het 7-0 in de vijftiende minuut van de tweede helft. Later werd het nog 9-1! Zeven goals werden gemaakt door Patrick Beens (JVC). Wat een wedstrijd! Heerlijk om zo’n schouwspel te kijken op zondag. En nog leuker om er dan ook nog een verslag van te kunnen schrijven. Heb ik al gezegd dat ik van mijn baan houd? Geel Zwart knokte wel terug, maar had niet zoveel geluk en na 5-0 in de eerste helft, gingen de koppies hangen.

Daarvoor keken we een helft naar het zevende van JVC. Lekker in het zonnetje in de dugout.

Charlie was er ook weer bij. Mevrouw kijkt heel zielig omdat ik eierkoeken aan het eten was en ze geen stukje kreeg.

Hier nog een bedelaar. Hij kauwt alleen op de tomaat, maar eet ze niet op. Ik kwam erachter dat meneer eierkoeken lust! Hij schrokt de stukjes naar binnen en spint als een malle terwijl ie eet. Het valt echt niet mee om rustig je tussendoortje op te eten terwijl een kat het probeert af te pakken.

Lekker uitbuiken bij het baasje. Donder ging vrolijk door m’n beeld heen lopen.

Bliksum probeert heel serieus een profielfoto te maken. Een of andere gek achter hem verpest de foto. Briljant!

Maandagmorgen.

Doris en Dinant kwamen een bakje doen en brachten prachtige bloemen mee, nog voor mijn verjaardag.

Ik snapte hier niets van. Je moet ze wellen ofzo. Ik had ze braaf een half uur in een kommetje water gelegd en ze smaakten echt niet lekker! Doe maar een verse appel.

Bruin brood bij de chili con carne in plaats van wit brood. Ik begin het al te leren.

Van m’n schoonmoeder gekregen. Dit is lekker! Gewoon in een bakje stoppen, yoghurt met een smaakje eroverheen en lekker knabbelen. Het smaakt naar suiker, maar dat zit er helemaal niet in. En het is vrij van conserveermiddelen en andere zooi. Leuk!

En toen was het weer tijd voor stijldansen! Ik haalde mijn ‘drie tinten grijs’-schoenen weer eens uit de kast. Ik kan er niet lang op lopen omdat ze snel zeer doen, maar dansen moest kunnen. Niet dus he! Ik ging half dood tijdens de cha cha. Maar het is mn favoriete dans, dus ik bleef doordansen.

Bios met Galina en Ray. Linda was langs geweest om mijn haar permanent te steilen. I love it!

JP en Arjen zaten achter ons. Ik had braaf gereserveerd, maar kreeg geen nummer aan de telefoon. Later bleek dat mijn reservering ook niet was doorgevoerd in het systeem. Zucht. Dan maar de groep verdelen over twee rijen, ook gezellig.

Geef een reactie

