All new things – Fotoalbum week 42

Al vanaf begin oktober staat ik ingeschreven bij de nieuwe sportschool. Deze week heb ik ook eindelijk mijn sportkleren aangetrokken en de zaal verkend. Niet goed genoeg, bleek toen ik na tien minuten rennen op een krakkend, smal loopapparaat beneden kwam en een hele rij gloednieuwe loopbanden zag staan. Ik vond het al zo vreemd dat er maar twee loopbanden waren… Vanaf volgende week begin ik met mijn nieuwe trainer en volg ik ook mijn eerste groepsles. Deze week stond ook het artikel over stijldansen in de krant en ging ik die avond weer naar les. Mijn laatste les voorlopig, aangezien het nu ik schrijf herfstvakantie is en de les niet doorgaat. Ik keek rugby en tafeltennis (jup, alweer) voor de krant en werkt het zondag uit. Natuurlijk heb ik ook weer gewoon gewerkt bij NBC. Maar daar maak ik eigenlijk nooit foto’s van omdat jaarrekeningen en brieven niet zo fotogeniek zijn. 😉 Verder was er ook tijd voor ontspanning met mijn lieve vrienden en familie.

Tada! M’n nieuwe sportschool. M’n beste kip vroeg of ik met haar wilde sporten en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Qua geld scheelt het bijna niets en deze sportschool is nog dichterbij ook. Mijn vorige sportschool Bodyfit heeft nu een speciaal plekje in m’n hart. Ik heb er een toptijd gehad!

Rugby kijken met Marlijn die naar eigen zeggen trouw m’n blog leest. Haar vriend deed voor het eerst mee en scoorde gelijk een try. Drie keer raden wie na afloop een diepte-interview kreeg?

In de krant met mijn danspartner. Het heeft even gekost voordat fotograaf Peter me lachend op de foto kreeg. Blijkbaar keek ik heel boos als ik me concentreer.

Ik was hem vorige keer vergeten te posten. Terwijl ik dit boekje las, hoorde ik op de radio het nummer Kijk Omhoog van Nick en Simon met daarin de tekst: ‘Kijk omhoog/Naar de zon/Zoek niet naar een antwoord/Laat het los/Hou je vast aan mij’ Het sloeg heel erg op het boekje, dus ik had wel even kippenvel.

Terwijl ik het las, had ik een maskertje op. Beste masker tot nu toe! M’n huid werd er heerlijk schoon en zacht van. Ik had hem al een tijdje en heb dus geen idee meer waar ik hem gekocht heb. 😦

Lekker lui Strictly come dancing kijken met het poezenbeest. Ik was voor team Sylvana en ik vind het heel jammer dat ze niet gewonnen heeft.

Kastanjes verzamelen in het bos. Ik moest echt even eruit en deed daarom een korte boswandeling met m’n moeder.

En toen vonden we een paddenstoel die natuurlijk op de foto moest.

Look who’s here!

Met weer zes fijne spulletjes. Hij is nu wel een stuk duurder geworden (van 12,50 naar 15 euro), dus ik twijfel nog of ik abonnee blijf.

En een nieuw doosje voor Donder.

Donder en Bliksum spelen gezellig met een lieveheersbeestje.

BBQ-en op mijn manier.

Arrgh! Ik wil Saharazand in een potje, niet op mijn gloednieuwe auto!

Weerstand opbouwen met een gezonde fruitshake.

Nieuw spelletje gekregen van mijn vader.

Met vrienden spelen blijft toch het allerleukst. Bliksum hoort er ook bij.

Mijn beste kip en Pim kwamen gezellig langs op de zaterdagse spelletjesavond. Net als Pascal, Emma, Ray en Arjen die niet op de foto staan.

Geef een reactie

