Verslaafd – Fotoalbum week 40 en 41

Ik moet iets bekennen. Ik ben verslaafd. Gelukkig is hetgeen waar ik aan verslaafd ben niet slecht voor de gezondheid, doe ik er niemand kwaad mee en ga ik er niet aan ten onder. Sterker nog: het is zelfs goed voor mijn gezondheid. Ik heb namelijk mijn favoriete sport ontdekt. Geen idee wat er gebeurd is, maar vanaf het moment dat ik mijn eerste stappen zette op de dansvloer van Corma Den Helder in het kader van de rubriek voor de krant, was ik verkocht. O ja, ik heb het over stijldansen. Damn, wat is dat geweldig! Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik een sport zo geweldig vond dat ik na de les gewoon door blijf gaan en dat ik op zaterdag al uitkijk naar de vrijdag. Er wordt leuk les gegeven en mijn partner danst op niveau topklasse met z’n vrouw. Dat zorgt ervoor dat hij alle passen al kent en goed kan leiden. Erg fijn! Ik heb nu drie lessen gehad en er zit vooruitgang in. Nu nog opletten om de passen klein te houden, rust erin te brengen en vooral niet teveel nadenken, want de man leidt. Pfff… moeilijk! But I love it! Voor de oplettende lezers: vandaag foto’s van twee weken. Ik ben in het begin van de week ziek geweest en kon daardoor op maandag geen blog plaatsen. Daarom besloten om de foto’s gewoon lekker samen te voegen. Enjoy!

Ik voelde me vorige week zondag ongeveer zo.

Jokertje! Linda moest oefenen met make-up en grime voor de Halloween-nacht. Ik mocht mee als model.

In plaats van het groene gras bij FC Den Helder had ik zondag dit als uitzicht. Ik was al eerder snipverkouden, maar werkt toen gewoon door en deed alle leuke dingen. Dat zorgt ervoor dat je later een keer instort. Zondag ging ik om.

Het vele sporten van de afgelopen tijd heeft ook niet geholpen denk ik. Hier maak me klaar om lekker te gaan rennen. Ik heb ontzettend veel geluk gehad met het weer, want ik deed een buitensport voor de rubriek. De komende tijd zal ik nog één keer naar buiten gaan, de rest doe ik lekker binnen.

In de miezerregen heb ik door de grachten van Den Helder gekanood. In het donker. Leuke ervaring!

Kwasten wassen, moet ook gebeuren.

Opperste concentratie bij de familie Elzinga tijdens het pannenkoeken eten.

Daarna hadden we een gezellige spelletjesavond bij Karlien. Ik won met ‘Kolonisten van Catan: de Lage Landen’. Proud! Daarna deden we Pim Pam Pet. Wat is dat spel lachen! De volgende ochtend verving het lachen me toen bleek dat ik snipverkouden was.

En toen was ik dus ziek. Lekker een paar dagen veel slapen. De keren dat ik uit bed was, liep ik met een kruik. Ik was echt even ingestort en heb goed gepraat met J-P. Ik heb teveel hork op m’n vork genomen en teveel gestrest over of m’n huis wel netjes is en of ik wel genoeg doe. Ik kon slecht stilzitten. J-P let nu op me.

Hij was die week vrij en we hadden een hoop quality time samen omdat ik op maandag, dinsdag en donderdag niet werk. We keken Men in Black 3. Aanrader! Leuke humor en een goed verhaal. Ik vind de buitenaardse wezens die nonchalant door het beeld lopen altijd zo mooi gemaakt. Vooral die op de foto was erg schattig.

What to Expect when You’re Expecting was niet zo geweldig. Hij begon goed, maar daarna zakte het verhaal in. Het ging over allemaal koppels met zwangere vrouwen en een stel sneue gozers die de hele dag door het park liepen en high five deden met een gespierde gast die nog geen vader was.

Dit is zo’n topserie waardoor ik twintig minuten lang geniet. Jess woont in een huis met drie mannen en haar vriendin is model. Dat zorgt voor grappige situaties en leuke dialogen. Ik heb stiekem een crush op Nick.

Ook iets wat ik vaker moet doen omdat ik er relaxed van wordt: lezen. Deze drie rijen moet ik allemaal nog lezen.

Donderdag was ik min of meer weer beter en hebben we kantoor aangepakt. J-P’s to do bakje lag vol met dingen die bewaard moesten worden, maar ook onzinbrieven en zelfs lege enveloppen… We hebben alle belangrijke papieren verdeeld over bakjes en daarna alles in ordners gedaan. Eindelijk weer orde. Ik word onrustig van chaos, dus dit was wel even fijn.

Daarna aten we lekker Italiaans. Ik heb een foto gemaakt voor Esther die nu in Italië zit en die ik erg mis 😦

Douglas staat in de top zoveel van de beste werkgevers. Echt, wat een geblaat staat er in dit stukje! Ik heb altijd het gevoel dat de medewerkers helemaal niet van klanten houden, als ik afga op de manier waarop ik behandeld word in de Douglas.

Het is weer vrijdagavond, de dansvloer is geopend!

Op zaterdagavond was ik bij de tafeltennissters. Ze wonnen met 7-0.

Van pingpongballen naar poolballen. De zwarte had ik heel gevaarlijk geplaatst, waardoor de tegenstander het laatste tikje gaf. Ray en ik wonnen! Was weer een supergezellige avond!

Voetbalvrouw spelen met Linda. Gezellig zo knus met z’n allen in de dugout..
Kick em gaan! Gooo J-P! En dankzij Danny die scoorde won de ploeg met 1-0. Ik verruilde m’n plekje in de dugout voor de tribune. Met z’n allen, dicht op elkaar gepakt vanwege de regen, zagen we JVC winnen met 3-0 van ZDH.

En mijn hart begon sneller te kloppen toen bleek dat VanVelzen die avond op 200 meter van mijn werk aan het zingen was.

Zucht.

Poes bungelt in het raamkozijn.

Ik sluit af met mijn twee mooie mannen.

2 thoughts on “Verslaafd – Fotoalbum week 40 en 41

  1. Hoi Mies. Leuk verhaal weer, heb er weer van genoten. Stijldansen is echt geweldig, Daan en ik hebben het een aantal jaren gedaan. Nog steeds kan ik van een quickstep erg genieten. Geweldig. Ben blij dat je weer beter bent, ik ben ook een paar dagen ziek geweest. Bah, maar wel echt het weer voor he. Groetjes Nathalie

    • Bedankt, Nathalie! Ik geniet op dit moment het meest van de cha cha. Zo leuk, lijkt wel alsof iedereen die ik spreek vroeger aan stijldansen heeft gedaan. Het is heerlijk weer om ziek te worden 😦 Is nu de hele familie weer gezond? Dan kunnen we binnenkort afspreken! xxx

Geef een reactie

