Happy birthday! – Week 38

Ik ben deze week 25 jaar geworden! Dat is een kwart eeuw! Dat feit moesten we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Dinsdag werd ik officieel 25 en werd ik wakker naast Karlien. Dat wist ik van te voren hoor, ik sliep bij haar in Haarlem. De dag ervoor hadden we samen geshopt en waren we uit geweest in Haarlem. Party Hardy daar hoor! Twintig man in de bar waarvan drie jongens die ons uitnodigden om mee te gaan naar Amsterdam. We waren de saaie kroeg (Polo, voor de kenners) zat en zeiden ja. We moesten alleen even onze jassen pakken. Drie keer raden wie er verdwenen waren toen we na een minuut weer buiten stonden… En dat een half uur voor mijn verjaardag! We zijn maar naar huis gegaan en lieve Karlien heeft vijf verschillende verjaardagsliedjes voor me gezongen. Zaterdag vierde ik mijn verjaardag in mijn eigen huis. Ik genoot van een hoop gezelligheid en een boel leuke cadeaus. Mijn vrienden en familie kennen me goed! Zo kreeg ik van mijn moeder een Spongebob dekentje en van vrienden een mand vol met snoep. Jup, het was een topweek.

Cadeautjes gekocht met Karlien. Ik wilde iets hebben wat alleen bij Sephora te skoop was. Aangezien de dichtstbijzijnde vestiging in Haarlem zit, mocht ik het zelf gaan kopen van J-P. Ik vond nog wat leuks bij de V & D, dus dat nam ik ook maar mee. Manlief kwam er weer makkelijk vanaf, haha!

Borrelen met Karlien. Ondanks het saaie café hadden wij het leuk. O, ik kan nu een bierviltje met m’n hand ophoog wippen vanaf de bar en daarna opvangen. Ja, je moet wat hè.

Ontbijt op bed! Jum!

Cupcakes bakken voor m’n collega’s van NBC. Dat gaf behoorlijk veel stress. Ik dacht slim te zijn door de topping een dag van te voren te maken, in een spuitzak te douwen en in de koelkast te stoppen. Tien minuten voordat ik weg moest, haalde ik het eruit en kwam ik tot de ontdekking dat het muurvast in de zak zat. Gelukkig had mijn man die dag vrij en kon hij genoeg kracht zetten om het spul op de cakejes te krijgen.

Daarna gingen we naar de aannemer in Lelystad. Wauw, wat was het fijn om daar te zijn! We hebben tegels uitgezocht voor de badkamer en de wc en hebben gesproken over de meerwerklijst en waar we welke lichtpunten willen hebben enzo. Ik ben een makelaar gewend die de hele tijd popie-jopie loopt te doen en werkelijk niets in één keer voor elkaar krijgt. We moeten overal achter aan. Dit was een verademing. Gewoon serieuze gesprekken met iemand die met je meedenkt en die je echt probeert te helpen. De volgende dag ontvingen we de 3D-tekeningen van de badkamer. Service!

Lieve vriendin Galina had een spandoek voor me gemaakt.

Poging twee van operatie cupcake. Ik kwam zoals altijd met m’n verjaardag weer in tijdnood en J-P heeft de topping maar verzorgd. Ziet er goed uit!

’s Avonds lekker eten met de familie. Van links naar rechts: broer Menno, papa en schoonpapa…

…schoonmama, mama en man.

Met KarrieWarrie.

En Noeky.

Ik ben ongelooflijk verwend door mijn lieve vrienden, familie en collega’s.

Mijn verjaardag is niet compleet zonder een potje Singstar.

En hier is ook een filmpje van. We klinken als twee nachtegalen… die vermoord worden door een kat… met een botte bijl.

Muzikale Karlien won.

Zo vond ik J-P zondagavond. De arme schat had gevoetbald en had iets verrekt in zijn rug. Hij zat met Ollie de kruik op de bank. Ik nam Ollie daarna van hem over, ik was bevroren naar een avondje op de redactie van de krant. Het was zoo koud daar!

En na het opruimen van de cadeaus ziet mijn voorraadkast er nu zo uit. Genoeg om een lange winterslaap mee te kunnen houden.

 

2 thoughts on “Happy birthday! – Week 38

Geef een reactie

