Hamsteren! – Week 37

Af en toe denk ik dat ik in mijn vorige leven een hamster ben geweest. Ik doe altijd m’n best om weinig te kopen zodat alles in mijn keukenkastjes past en mijn badkamerlade nog dicht kan. Deze week kon ik me niet inhouden. Ik moest weliswaar inkopen doen voor mijn verjaardagsfeest, maar in mijn mandje belandden ook een groot aantal dingen die ik niet ga gebruiken voor mijn verjaardag. Inmiddels puilt mijn voorraadkast uit. Zo komt hamster Mies de winter wel door. Verder staan er in deze blog weer een hoop lieve dieren en een fantastische aanbieding.

Onze geweldige Ford Mondeo moet plaats maken voor een nieuwe auto. We doen hem weg voor €2.850. Meer details staan hier: http://auto.marktplaats.nl/ford/597149363-ford-mondeo-1-8-16v-92kw-hb-2001-grijs.html

En daarom moet ik niet gaan shoppen als ik honger heb. De honingdrop had ik echt hard nodig voor mijn zere keel. De rest was in de aanbieding. Oeps! Gelukkig heb ik totaal geen aanleg om dik te worden.

Voordat jullie me gaan bestoken met mailtjes over een gezond eetpatroon… check deze foto even. We zijn ook even losgegaan op de markt.

Ons nieuwe vriendje die ervoor gaat zorgen dat ik ook genoeg fruit binnenkrijg.

En dit is het resultaat. Een heerlijke fruitshake!

De poezen zijn gek op dozen.

Of papieren tassen… ik kwam ’s ochtends de woonkamer binnenlopen en vond Donder met zijn eigen huisje op zijn rug. Het arme beest zat helemaal vast in de tas van de Primark.

Dat is nog eens lekker wakker worden hè Bliksum!

Mijn lieve draken!

Bij de Baptistengemeente in Den Helder is er iedere tweede dinsdag van de maand een tweedehands kledingmarkt van 13:00 – 15:00 uur. Ik was er met mn mama en scoorde zes kledingstukken voor een euro per stuk, waaronder een kerstjurk! De foto is tegen het eind gemaakt. Tussendoor was het superdruk.

Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan. Het stembureau bevindt zich onder m’n huis, lekker makkelijk!

Donderdag was ik vrij en deed ik heerlijk rustig aan. Ik was namelijk ontzettend verkouden. Zo’n verkoudheid waarbij je de eerste paar uur van de dag nauwelijks kan functioneren omdat je knallende koppijn hebt omdat je hoofd vol zit en het tegen je slapen drukt. Dat dus. Ik heb het sporten voor de rubriek maar afgezegd, omdat ik bang was ergens onderweg om te vallen. 

Lekker een filmpje kijken. The One met Jet Li. Een geweldige martial arts film. Jet Li in gevecht met… Jet Li! Ik krijg er gewoon vlinders in mijn buik van.

M’n beste kip was jarig! Op Texel heb ik Juttertje gescoord, haar favoriete drankje.

Op het Julianaplein was de christelijke evangelisatie-actie ‘Is er meer?!’. Artiesten traden op, mensen deed een praatje en er werd een christelijke dans gedaan. Superleuk.

Doerak was er ook.

Met z’n baasje Anke. Ik kwam alle vrienden en kennissen tegen tijdens de evangelisatie-actie. Supergezellig!

Alvast inkopen doen voor mijn verjaardag + de wekelijks boodschappen. Hamsteren!

Weer een verjaardag. Ray werd 23 en dat moest gevierd worden.

Ik probeerde een leuke foto van m’n voetballende man te maken en toen sprong er een gozer voor…

Linda was er ook met Charlie, aangezien baasje Danny ook in het team van J-P zit. We zijn dus voetbalvrouwen. 

M’n artikel over boogschieten stond deze week in de krant. Superleuk om te doen!

Geef een reactie

