Lekker sportief – Week 36

Bereid je voor op… weinig foto’s! Niet dat ik eindelijk maat weet te houden qua foto’s, ik heb er gewoon minder gemaakt dan normaal. De week stond vooral in het teken van sport. Ik heb twee nieuwe sporten uitgeprobeerd voor mijn nieuwe rubriek, waaronder onderwaterhockey. Sport 2 is nog niet in de krant verschenen, dus de foto’s ervan houd ik ook nog even voor mezelf. Ik heb beide avonden een enorm leuke sport uitgeprobeerd. Vooral onderwaterhockey is een aanrader! Het valt echt niet mee om onder water te hockeyen. Probeer maar eens plat op de bodem te gaan liggen en ondertussen tegen een puck aan te slaan… Verder heb ik ook mijn eigen work-out gedaan bij Bodyfit. Ik heb de helft van de tijd gekletst met Ray, maar toch had ik twee dagen erna nog last van enorme spierpijn. Vaag! Verder lekker relaxed filmpjes gekeken met J-P. ‘Knowing’ vond ik maar een enge film. ‘The Bourne Legacy’ was de helft van de tijd saai. Daar had wel wat meer actie in gemogen. En meer uitleg. Ik sloot de week af met een wedstrijd rugby en een volle zondag redactiewerk. Jup, het sportseizoen is weer begonnen.

Duel aangaan tijdens het onderwaterhockey. Wauw, wat was dat leuk om te doen! Fotograaf Peter van Aalst hing ondertussen half over de rand van het zwembad en maakte deze prachtige foto. In de krant verscheen hij overigens in zwart-wit.

Hmmm… naar bodycombat of een filmpje kijken? Het dilemma van de maandagavond. Ik koos voor het laatste en had daar naderhand spijt van. Wat is Knowing een enge rotfilm! Ik heb een levendige fantasie, zit heel snel middenin een film en leef altijd heel erg mee met de hoofdpersonen. Horror kan ik daarom echt niet kijken en van dramafilms word ik heel verdrietig. Ik vond het heel zielig voor Lucinda wat haar allemaal overkwam. Helemaal toen ze haar bed optilden en zagen wat eronder stond. Degenen die de film hebben gezien, snappen wel wat ik bedoel.

Het is weer dinsdag. Lekker uitslapen met Donder.

Bliksum doet de sfinx.

En net als je denkt dat het zulke lieve, leuke katten zijn, bungelen ze weer in het raamkozijn.

Mexicaanse maaltijdsalade. Ziet er heel gezond uit, maar er horen ook nog tacochips bij. Lekker!

Ter gelegenheid van ons 2-jarig huwelijksjubileum bestelden we pizza en bezochten we de bios. Zodra we de nieuwe auto hebben, gaan we ook nog ergens heen hoor. Anyway, de pizza had ineens een dunnere korst, was al lauw toen ik hem kreeg en smaakte gewoon minder lekker. Tijd voor een nieuwe pizzaria denk ik.

Ik had weer even de Tweezerman en de stijltang erbij gepakt.

Rugby kijken bij RCDH. Ik werd getrakteerd op een spannende wedstrijd. Net aan wonnen de Helderse mannen met 32-31.

Ik heb geweldige arbeidsomstandigheden. En deze prachtige foto werd u aangeboden door Peter van Aalst.

 

One thought on “Lekker sportief – Week 36

Geef een reactie

