Twee jaar getrouwd met de ware

Vandaag is een bijzondere dag. Twee jaar geleden, op 8-9-2010 trouwde ik met Jean-Paul, de liefde van mijn leven. Het is nog steeds één van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt. Mannen als Jean-Paul zijn namelijk heel zeldzaam. Hij is ontzettend lief, zonder dat hij over zich heen laat lopen. Hij geeft mij alle vrijheid, zonder mij los te laten. En hij is dol op knuffelen, net als ik! Inmiddels zijn we 6,5 jaar samen, waarvan dus twee jaar getrouwd. Ik geniet er nog steeds elke dag van om wakker te worden naast hem en om hem thuis te zien komen na een dag werken. Jean-Paul is the one!

En ik had nooit geweten dat de ware zo dichtbij woonde. Slechts twee minuten fietsen vanaf mijn huis, hemelsbreed ongeveer 500 meter. Sterker nog: ik kende zijn vader, zijn moeder en zijn broertje. Maar ik had geen idee dat er nog een Franssen was met wie ik later zou gaan trouwen. Ik ontmoette hem op mijn zeventiende bij Deen, de plaatselijke supermarkt. Ik vond het gelijk een leuke jongen, maar daar bleef het bij. Pas een jaar later, in 2006, werd ik verliefd op hem. Samen met Wendy en Pascal gingen we leuke dingen doen zoals poolen, karten, darten en naar For You. Tijdens de eerste date die we met z’n tweeën hadden, sloeg de vonk definitief over en werden we een koppel. En sinds twee jaar zijn we Mr and Mrs Franssen. Ik hou van je, lieverd!

8-9-2010

Samen in Bryce Canyon op onze amazing huwelijksreis door de Verenigde Staten.

De eerste foto die er van ons gemaakt werd. Met Wendy en Pascal.

Eén van de meest recente foto’s van ons.

 

3 thoughts on “Twee jaar getrouwd met de ware

Geef een reactie

