Balans – Week 35

Als er één week was die de ideale balans had van werken en fun, was dit hem wel. Ik werkte twee dagen voor NBC en deed weer een klus voor de krant. Het seizoen is begonnen! Vanaf nu zal ik ieder weekend weer aan de bak moeten. Daarnaast mag ik ook een superleuke rubriek doen. Iedere vrijdag bespreek ik een sport die nog weinig aandacht in de krant krijgt. Ik interview de deelnemers én doe zelf ook mee. Bij sommige sporten wordt dat even doorbijten want mijn conditie is nog steeds niet optimaal. Ik heb er ontzettend veel zin in en heb de eerste lessen al in m’n agenda staan. Zaterdag was ik nog vrij en ik heb de dag gebruikt om met mijn man onze technische ruimte op te ruimen. Bij normale mensen is dat een hok waar net een ketel in past. Wij hebben de beschikking over een grote ruimte waar wel een tweepersoonsmatras in past. Wat een hel om dat op te ruimen zeg! Maar nadat we onze zooi verdeeld hadden over de vuilnisbak, kringloopwinkel Rataplan en Marktplaats, hielden we een prachtige ruimte over. Het resultaat mag er zijn. Over hel gesproken… ik heb ook een bezoekje gebracht aan de Primark. Nooit meer! Gelukkig heb ik ook leuke dingen gedaan. Ik deed een dagje Texel met Anouk, bezocht Amsterdam met Lara en natuurlijk heb ik weer geshopt. Tjah… ik doe ook alleen maar waar ik goed in ben. 😉

De bouwput die Zaandam heet.

Ah, da’s beter. Het Texelse strand aan de andere kant van het eiland (het stukje dat grenst aan Vlieland) is ontzettend lang. Op de achtergrond de Texelse vuurtoren die we natuurlijk vereerd hebben met een bezoekje. Het verslag van dagje Texel volgt nog.

Anouk, één van m’n beste vriendinnen! We zitten al helemaal in de herfstmodus met lekkere warme chocolademelk.

We stonden net bij de bushalte toen ik aan de overkant enthousiast gemiauw hoorde. Het was afkomstig van een kitten die heel blij de straat over rende, naar mij toe. Net alsof ze me kende. Ik pakte haar op en ze knorde keihard. Mooi moment dat zo’n lief beestje zo blij is om mij te zien.

Het weer was niet om over naar huis te schrijven. Halverwege ons dagje Texel waren m’n sokken al doorweekt. In Den Helder was het weer niet veel beter. Wat een drama!

Lunchen met Lara. Zo gezellig om lekker bij te kletsen.

Superlekker recept! En heel makkelijk te maken.

Bij de bushalte wonen meer dan veertig spinnen. Ik ben niet bang voor spinnen en vond het geen probleem om ze boven en naast me te hebben hangen terwijl ik op de bus wachtte. Wat ik dan wel stom vindt is dat de bus vervolgens niet komt opdagen.

Manlief speelt heel veel Backgammon op zijn mobiel. Ik vroeg of hij een bordspelletje Backgammon tegen mij wilde doen. Zijn reactie: hebben wij die dan? Eh ja, schat, twee zelfs… Hij won het eerste potje, ik het tweede. Nice!

Agnetha had een shoplog gemaakt en daar bleken heel veel leuke dingen op te staan. Ik wist niet hoe snel ik haar moest mailen. Gelukkig had ze alle spullen nog waar ik m’n zinnen op had gezet. Vrijdag na het werk haalde ik de spullen op.

Ze vertelde dat ze er nog een paar extra spulletjes bij had gedaan. Dat bleken de vier aan de rechterkant te zijn. Zooo lief!

Chaos heerst. Tijd om daar eens orde in te scheppen. Het kost een hele zaterdag, maar dan heb je ook wat.

Tennis kijken aan het Schapendijkje.

M’n schoonouders waren all the way naar Den Bosch gegaan voor de echte Bosche bollen. Zooooo lekker!

 

3 thoughts on “Balans – Week 35

Geef een reactie

