Glossybox – the best of

Na vijf Glossyboxen te hebben ontvangen, wordt het nu zo’n beetje tijd om mijn favorieten te bespreken. Glossybox is een box met vijf miniatuur- of fullsizeproducten die maandelijks verschijnt. Hiervoor betaal je maandelijks een bedrag van € 12,50. Ik ben fan omdat het altijd weer een feestje is om de luxe verpakte box uit te pakken en omdat er een hoop fijne producten tussen zitten die ik anders niet zo snel zou kopen. De ene maand zitten er meer fijne producten tussen dan de maand erop, maar het is altijd het geld waard. Voor de vrouwen die hun Glossybox nog niet bekeken hebben, lees gerust verder: ik bespreek nog niets uit de box van augustus.

Uit de boxen van april, mei, juni en juli 2012 heb ik mijn dertien absolute favorieten gekozen. In totaal heb ik 22 producten ontvangen. De rest vond ik slecht (drie producten) of wel mooi en leuk, maar niet zo geweldig dat ik er een gat van in de lucht spring (vier producten) of heb ik nog niet getest (twee producten). Nu dus de top 13 waarbij ik begin met het minst favoriete product daarvan en steeds hoger ga waar ik uiteindelijk eindig bij het product waar ik echt niet meer zonder kan.

13. Hand- en nagelcrème van H20 Plus (15 ml). In het begin was ik teleurgesteld omdat de miniatuur echt piepklein was. Nu vind ik het juist handig, minder gewicht om mee te dragen. Hij maakt mijn handen lekker zacht. (Adviesprijs: €15,75/244 ml)

12. Zonnebrand van Biotherm (30 ml). Eigenlijk ben ik fan van sprayflacons, omdat ik bij crèmes altijd bang ben voor een witte waas. Toch vind ik deze erg fijn. Hij is door zijn kleine formaat ideaal om mee te nemen, hij smeert lekker, laat geen witte waas achter en ruikt heerlijk. Ook belangrijk: ik verbrand niet als ik deze op heb. (Adviesprijs €27,00/200 ml)

11. Duindoornolie van Weleda (10 ml). Buiten die keer dat ik gemasseerd wordt, draag ik eigenlijk geen olie op mijn lichaam. Hoog tijd dus om een bodyolie te proberen. Deze olie ruikt heerlijk en zorgt voor een mooie, glanzende huid. Ik ben fan. (€ 14,95/100 ml)

10. Hand en voet peeling menthol van Golden Care (fullsize). Een voetscrub die na afloop een olielaagje achterlaat op je huid. Heerlijk! (Adviesprijs €4,95)

9. Serum van John Frieda (fullsize). Dit product gebruik ik graag voordat ik m’n haar fohn of steil. Hij maakt mijn haar lekker zacht. (Adviesprijs €9,99)

8. Mascara van Max Factor (5,3 ml). Dit is een miniatuurmascara. Het grappige is dat ik met een kleine mascara net zolang doe als met een grote. Qua inhoud verschilt het namelijk niet zoveel. (Adviesprijs € 15,99/7,2 ml)

7. Mascara van Yves Saint Laurent (2 ml). Ook dit is weer een miniatuur. Ik ben tevreden over deze omdat hij m’n wimpers veel volume geeft. (Adviesprijs: € 30,48/6,4 ml)

6. Nagellak van Barry M. (fullsize). Wijnrood, wauw! De perfecte kleur nagellak. Gek genoeg had ik nog geen soortgelijke kleur in mijn stash. (Adviesprijs €3,00)

5. Aftersun van No-Ad (fullsize). Een crème die naar een mix van cocos en bubblegum ruikt, is in het begin even wennen. Maar wauw, wat werkt hij goed! De aftersun koelt mijn huid af en verzacht de pijn. (Adviesprijs €4,99)

4. Lipstick van Glossybox (fullsize). De perfect roze kleur voor mijn lippen. Hij smeert heerlijk en is lekker zacht. (Adviesprijs €11,90)

3. Lipgloss van Yves Rocher (fullsize). De kleur, de textuur, het volume effect, de smaak… allemaal perfect! (Adviesprijs €15,50)

2. BB-Cream van Garnier (fullsize). Wat een heerlijk product! De BB-cream zorgt ervoor dat ik in een handomdraai een mooie egale tint heb, zonder dat het eruit ziet alsof ik veel make-up op heb. Hij dekt alleen niet zo goed als m’n foundation van Clinique.
(Adviesprijs €9,99)

1. Foaming Face Wash van Himalaya Herbals (fullsize). De onbetwiste nummer één. Hij kwam op het moment waarop ik hem het hardste nodig had. Mijn gezicht was ontzettend vet omdat ik een verkeerd product had gebruikt (reinigingsmilk voor de droge huid terwijl ik overduidelijk een vette T-Zone heb). Het product zorgde ervoor dat m’n gezicht binnen no-time er weer normaal uitzag. (Adviesprijs €6,95)

Jup, voor € 50 (vier maanden) heb ik dertien topproducten gekregen. Ik blijf zeker abonnee en kan de Glossybox bij iedereen aanbevelen.

One thought on “Glossybox – the best of

Geef een reactie

