Friends and fun – Week 32

Wat heb ik een heerlijke week gehad! Ik heb veel tijd doorgebracht in de zon met mijn vrienden. En met vrienden bedoel ik de mensen die me waarderen om wie ik ben, niet om wat voor kleding ik draag. Vrienden zijn mensen tegen wie je kunt zeggen wat je op je hart hebt, zonder dat ze je erom veroordelen. Omgekeerd gebeurt het ook, vrienden zullen het eerlijk tegen je zeggen als je de bocht uit vliegt. Maar ze doen dat altijd op een liefdevolle manier, zonder je helemaal de grond in te trappen en hun onzekerheden op jou te projecteren. Ik prijs mezelf heel gelukkig met de vrienden die ik heb en waar ik de afgelopen week mee samen was. Zo ging ik met mijn beste vriendin Galina heerlijk naar het strand. Het leek er even op alsof het weer niet mee wilde werken, maar om 2 uur ’s middags hakten we de knoop door. We gingen! En we hebben de juiste keuze gemaakt. Wat was het lekker! Ook genoot ik heerlijk van de zon met Esz in Rotterdam. Als ik de weersverwachtingen mag geloven wordt het dit weekend bloody hot. Kom maar op!

Pannenkoeken eten met Anouk! Wat waren ze lekker. Ik geniet altijd van de gezelligheid bij Anouk en de gezelligheid van het centrum van Amsterdam waar ze woont. Altijd als ik terug loop naar het station kan ik over de hordes mensen heen lopen.

Met mama ben ik naar Den Haag geweest. Een verslag hebben jullie al kunnen lezen.

Ik zat deze week heel veel in de trein. Maandag naar Anouk in Amsterdam, dinsdag shoppen met mama in Den Haag en Zondag naar Esther in Rotterdam.

Zonnen met Galina op het strand. Ik vind het heel bijzonder om in bikini op het strand te liggen. Terwijl het strand tien minuten fietsen in vanaf mijn huis…

Ben ik al bruin?

’s Avonds gingen we naar de BBQ van mijn broertje en zijn kersverse vrouw. Was gezellig en het eten was lekker! J-P (man én best friend) en ik hadden de schommelbank ontdekt.

De bijnaam van J-P is Fluffie (don’t ask). Ik las een column van Frederique van de Wal over ‘fluff’. Ze snapt er duidelijk helemaal niets van. Fluffie is echt en altijd fijn. (Bron: Beaumonde)

Een leuke quote van Adriaan van Rijsselberghe, de broer van medaillewinnaar Dorian van Rijsselberghe Hij vertelde dit aan mijn chef Casper. Ik vind het wel een mooie quote. Deadlines halen is altijd weer spannend en ja, het komt ook altijd goed. Jammer genoeg haal ik er geen gouden plakken mee. (bron: nhd)

Ik heb de zon zaterdagavond zien zakken in de zee vanaf het strand. Ik geef niet zoveel om zonsondergangen, maar dit is wel een mooi plaatje.

We deden een drankje met de vriendengroep bij strandtent Paal Zes. De mannen zaten bijna allemaal bij elkaar. De serveerster kwam aan met vijf glazen bier en zei: “Het bier is zeker voor de mannen?” ,,En voor mij”, zei ik. Ik word altijd een beetje kriegel van mensen die er klakkeloos van uit gaan dat bier voor mannen is. Anyway, de mannen dus: v.l.n.r. Ruud, Nico, Arjen, J-P en Ray.

En de vrouwen en de man die niet meer op de bank paste. V.l.n.r.: Melissa en Mo (ook een man trouwens), Ik, Galina, Sharon en Ornan.

De volgende dag had ik afgesproken met Esz. Wow, wat hebben we een toptijd gehad! Lekker in het zonnetje zitten en wijn drinken onder het genot van een sportwedstrijd. Aangezien ik nooit drink terwijl ik sport kijk, aangezien ik dan aan het werk ben, was dit wel leuk voor de afwisseling.

We keken de honkbalwedstrijd van haar vriend Aram. Hij speelt bij EuroStars. Ik hou van honkbal! Jammer genoeg hebben we dat niet in de omgeving waar ik woon. Zijn team speelde tegen PSV. Na ongeveer drie inningen stond de stand op 0-1 en ik was ervan overtuigd dat het daar bij zou blijven want ze waren erg aan elkaar gewaagd. Niet dus… na zeven inningen eindigde de strijd in 0-14.

En daarom hou ik ook van Esz, omdat ze me routebeschrijvingen stuurt via Whatsapp. Hard nodig, aangezien ik het richtingsgevoel van een steen heb.

Ook heb ik Esz der huis eindelijk gezien. Het paleisje bevindt zich op twaalf hoog en dat is toch even te hoog voor mijn hart. Na dit uitzicht over Rotterdam gezien te hebben, ben ik voorlopig genezen van het idee om misschien ooit te gaan parachutespringen. No way!

 

3 thoughts on “Friends and fun – Week 32

Geef een reactie

