Kampvoorbereidingen – Fotoalbum week 29

Hé! Slaan we niet een weekje over? Nope, week 28 stond in het teken van de bruiloft van mijn broertje, waarover al een fotoblog is verschenen. Verder heb ik die week weinig bijzonders gegaan. Week 29 begint bij de zaterdag na de bruiloft. De familie Tissen logeerde een weekendje bij ons en onze tijd samen hebben we vooral gebruikt om spelletjes te spelen en naar de dijk te gaan. Zodra de familie weer terug ging naar Enschede, begonnen de voorbereiding van Kinderkamp. Maandag vertrek ik met een grote groep uit Den Helder naar het prachtige eiland Texel om daar een weekje door te brengen. We gaan met een aantal kinderen in de leeftijd van 9 t/m 12 jaar een Bijbelweek houden wat inhoudt dat we veel spelletjes gaan doen, iedere dag gaan sporten, lekker erop uit trekken en natuurlijk veel gaan leren over God. Ik mag mee als groepjesleider en heb er ontzettend veel zin in. Ik heb mijn haar gestijld (is wel zo makkelijk ’s ochtends) en mijn koffers zijn gepakt. Ready to go!

Typisch Helders plaatje. Dit is de Lange Jaap, onze vuurtoren! JP en ik moesten even op Joyce wachten die met de plaatselijke manage een strandrit had gemaakt. 

Joyce is helemaal into de paarden en kan geen weekend zonder. Via Hyves had ze een vrouw uit Den Helder leren kennen die een eigen paard heeft. Joyce mocht een uurtje komen rijden. Ik moest mee om foto’s te schieten. Was gezellig!

Skibbo spelen met manlief, Joyce en m’n papa. J-P won vier keer… Ik was er na twee spelletjes wel weer klaar mee.

Spongebob monopoly! Ik had geluk, Joyce is dol op Monopoly en wilde graag spelen. De huisjes voor start en de twee hotels na start zijn van mij. Vlak na het maken van de foto ging ik hulpeloos failliet. 😦

Maandagmorgen begon met een bezoek aan de tandarts. Ik ging er weer met knikkende knieën heen, maar mocht gelukkig snel naar huis. Geen gaatjes!

Daar is ie weer! We gingen maandagmiddag lekker wandelen langs het strand. Natuurlijk moesten daar wat foto’s van gemaakt worden.

Joyce en haar moeder. Mooi is Den Helder hè?

Op de terugweg even reuzelelies kopen met Hans.

Over reuzen gesproken… Kijk eens wat ik in de wasmand vond?

Heerlijk gezond koken.

En dit,’ zei God, ‘zal voor alle komende generaties het teken zijn van het verbond tussen mij en jullie en alle levende wezens bij jullie: ik plaats mijn boog in de wolken; die zal het teken zijn van het verbond tussen mij en de aarde. Wanneer ik wolken samendrijf boven de aarde en in die wolken de boog zichtbaar wordt, zal ik denken aan mijn verbond met jullie en met al wat leeft, en nooit weer zal het water aanzwellen tot een vloed die alles en iedereen vernietigt. Genesis 9:12-15 (via Elianne)

De voorbereiding voor Kinderkamp zijn bijna klaar. Donderdagavond vergaderden we voor het laatst en aten we bij kok Lia. Ze had een heerlijke bbq geregeld. Dat belooft wat voor kamp. Na afloop blijven we nog gezellig hangen met een glaasje wijn.

Bij thuiskomst stond de Glossybox voor me klaar op tafel. Ik ben weer superblij met de producten die erin zitten. Drie van de zes producten zijn natuurlijke producten. Die wil ik graag uitproberen, aangezien mijn gezicht echt een ramp is momenteel. Verder zat er een verzorgende shampoo in, mooie nagellak en een prachtige lippenstift.

Mijn poging tot uitslapen mislukte. Ik ben lekker in bed blijven liggen en viel toen nogmaals in slaap waarin ik droomde dat ik Pikachu had als Pokémon en dat hij pas ‘werkte’ toen ik hem voor de vijfde keer gooide.

Er heeft nog nooit iemand een rode loper voor me uitgelegd omdat ik kwam pinnen. Bij de SNS Bank in Den Helder doen ze dat wel voor hun klanten. Top! SNS zit trouwens op de plek waar vroeger de Expo zat.

En dan ligt er bij thuiskomst een verjaardagskaart in de brievenbus, ook van de SNS Bank. Zo scoor je punten bij je klanten.

J-P was zondag jarig en wilde zijn verjaardag eigenlijk niet vieren. Maar onze ouders wilden sowieso langskomen. Ook waren er vrienden uit Almere in Den Helder met wie we wilden afspreken. Dus tjah, ons huis zat ineens vol met mensen. Voor  de gelegenheid hebben we cupcakes gemaakt.

Van de hand van J-P.

Smullen!

J-P kreeg cadeaus op bed. Hij was er blij mee. Yes!

De katten kregen het inpakpapier en maakten er kleine snippers van. Leuk…

Af en toe zit ik echt met kippenvel op het balkon. Onze kattenvriendjes doen hun best om ons de stuipen op het lijf te jagen.

Worst massageolie ever! Het verandert razendsnel in een soort doorzichtige schilfers waardoor de huid juist droger wordt. We hebben het maar snel weggegooid.

Nog even relaxen voor kinderkamp met een maskertje.

Poes met mijn knuffel Minet. Jup, ik slaap nog met een knuffel.

Zondagochtend werden we uitgezwaaid in de kerk. Tot over een week!

One thought on “Kampvoorbereidingen – Fotoalbum week 29

Geef een reactie

