Walking on sunshine – Week 21

I’m walking on sunshine! Ik word zo ontzettend vrolijk van de zon! Het feit dat ik een hele leuke week had, heeft vast ook wel meegeholpen. Ik ben een hoop foto’s vergeten te maken. Zo ben ik op de tennisbaan geweest (naja, technisch gezien stond ik ernaast) om verslag te doen van eredivisie tennis, vierde ik Linda’s verjaardag mee en heb ik veelvuldig op het balkon in het zonnetje gezeten. Mijn overige bezigheden zijn gelukkig wel vastgelegd. Kijk mee:

Mijn zuurverdiende centjes moest ik maandag uitgeven aan benzine. Ik hou ontzettend veel van mijn auto, maar ik word altijd een beetje verdrietig als hij aangeeft dat hij honger heeft.

Daarna ging ik met mijn schoonmoeder naar de Action. Ik lees op internet heel veel positieve recensies over hun schoonheidsproducten. Het werd dus tijd om weer eens langs te gaan. Wat een geweldig assortiment hebben ze. Veel voor weinig. Aanrader!

Voor een euro kocht ik een leuk kattenspeeltje. Dat werd gelijk gesloopt door mijn mormels. Naja, ze hebben er wel een uur plezier van gehad… Uit ervaring weet ik wel dat de rest van m’n spullen van goede kwaliteit is. 

Vervolgens probeerde de kitten te ontsnappen. Na vijf keer zo’n ontspanningspoging was ik het zat en deed ik het raam dicht. Dan maar wat warmer.

Dit krijg je als je Donder en Bliksum met elkaar kruist.

Met zulk benauwd weer kan het natuurlijk niet uitblijven. Onweer! Ohhh, ik ben er zo dol op! Donder en Bliksum keken geïnteresseerd naar hun naamgenoten.

De presentatrice van het Songfestival had mijn droomjurk aan. Samen met Elianne heb ik de twee voorrondes gekeken. Tijdens de finale had ik een verjaardag.

Mijn lijstje van de acts die wat mij betreft door mochten naar aanleiding van de eerste voorronde. Ik twijfelde over de omaatjes van Rusland. Zweden had een vreselijke act met de spastische zangers. Onbegrijpelijk dat ze gewonnen heeft. Dat Nederland niet door was, lag echt aan het liedje én de zangeres. Kan iemand wat peper in de indiaan stoppen? Ik had iedere keer het gevoel dat ze ieder moment om kon vallen omdat ze zo slaperig uit haar ogen keek.

Donderdag was een topdag. Ik werkte tot half 2 (maandag al paar uurtjes gewerkt) en zat daarna thuis heerlijk op het balkon. Om half 6 was de buurvrouw van een paar deuren verder thuis en kon ik de Glossybox ophalen. Wat is ie goed gevuld! Vijf fullsize producten en één mini mascara. Het lijkt erop dat de mensen achter de Glossybox goed geluisterd hebben naar het commentaar op de vorige editie.

Het doosje gebruikt ik om mijn nagellak stash in te zetten. Het zijn 32 potjes. Meer dan dat hoeft ook zeker niet. Ik lak m’n nagels vooral omdat ze zo langer mooi blijven en de kans krijgen om te groeien. Het mooie kleurtje komt op de tweede plaats. 

We vliegen even vooruit naar zondag! Ik ging met vriendin Lara naar het eredivisie tennis bij HTC. Was leuk om daar even rond te lopen. Daarna hebben Lara en ik bij haar thuis heerlijk op de steiger gezeten.

De ijscoman kwam langs in de straat. We waren nog niet eens begonnen met het eten. Ach ja, dan maar eerst het toetje. 

Met schoonmoeder en Rianne van de zon genieten.

Tijd voor de BBQ. Ik vind het altijd heel schattig als insecten spontaan op me komen zitten. Tenzij het kakkerlakken, pissebedden of oorkruipers zijn.

Schoonbroertje Patrick was de baas over de BBQ en heeft een paar heerlijke stukken vlees voor me klaargemaakt.

 

One thought on “Walking on sunshine – Week 21

Geef een reactie

