Aloha! – Fotoalbum Week 16

Sporten met een bloemenkrans om. Een beetje vreemd, maar wel leuk voor een keer. Bodyfit lanceerde de nieuwe Les Mills lessen en had deze keer als thema Hawaii. De sportschool was mooi versierd, er kwamen hawaii-danseressen en we kregen allemaal een bloemenkrans. Tijdens Sh’bam was er nog niets aan de hand, bij Bodycombat ging het mis. Ik maakte een beweging, bleef hakken en trok zo m’n krans aan flarden, waardoor het ineens bloemetjes regende. Oeps! De rest van de week stond er nog meer sport op het programma, waaronder een voetbalwedstrijd. Ook zijn we weer in de auto gestapt om vrienden te bezoeken in Rhenen. Dat is die stad die binnenkort de hele dag op televisie is omdat Queen Bea er een bezoek aan breng. Verder nog wat random foto’s over wat ik deze week nog meer heb gedaan. En natuurlijk mogen de kittens niet ontbreken.

Bodycombat! Wat hou ik toch van deze sport! Lekker stoten en trappen op muziek onder leiding van Lucien.

Aloha! Toen m’n bloemenketting nog niet brut verwoest was.

De diehards van Bodyfit. Lisa, Jozua, Mies en Lyanne.

Schoonbroer is bezig met de warming up. Zijn team (JVC) won uit tegen DTS met 2-3. Prachtig wedstrijd! Bas scoorde drie keer en daar zaten juweeltjes tussen. Met nog twee wedstrijden te gaan staan ze nu bovenaan in de lijst voor de derde periodetitel. De derde klasse komt steeds dichterbij. Spannend!

Naar de kapper geweest. Het is toch iets te kort vind ik. Gelukkig groeit m’n haar redelijk snel.

M’n favoriete recept met chips weer eens gemaakt. Oeh, wat is dit heerlijk! Gehakt, groente, tortillachips en kaas.

M’n oorbellen liggen te drogen nadat ik ze heb schoongemaakt met alcohol. Hier liggen ze netjes bij elkaar, vanochtend lag er eentje op de grond. Dat had ik pas door op het moment dat hij zich in mijn voetzool boorde. Au!

Veronica Magazine sealt regelmatig leuke goodies in met het blad. Deze keer kregen we bijvoorbeeld kauwgom. Leuk! Zouden meer magazines moeten doen.

Met een dunne panty over straat gaan en dan een regenbui over je heen krijgen. Niet fijn.

De secretaresse-look.

Dat Zweden lekkere dingen maken, weet ik al sinds mijn eerste bezoek aan de bekende woonwinkel. Maar dit vind je niet bij de Ikea. Wel bij Filippa, de Zweedse vrouw van mijn vriend Gerwin. Wauw, wat kan zij lekkere hapjes maken! Ter ere van haar verjaardag gingen we naar Rhenen. We vertrokken met een volle buik…

…en kennis over Zweden. Ik had 16 vragen goed.

De kittens kunnen nog steeds niet zonder ons en willen het liefst zo dicht mogelijk bij ons zijn. Dit vind ik in m’n to do bakje als ik achter de computer zit.

Die keer ging het goed, maar ze valt er ook regelmatig vanaf. Ach, een kat komt altijd op z’n pootjes terecht.

Ze lijken zooo schattig, maar ondertussen…

Bliksum heeft een fascinatie voor rietjes. Hij sluipt over tafel, pakt ze uit mn (alcoholische) drankjes en gaat er vervolgens fijn mee spelen.

De kittens vinden het leuk om aan de deur te krabben als we liggen te slapen. We hebben alles al geprobeerd. Spul op de deur spuiten dat ze niet lekker vinden ruiken, een deken ertussen doen… Niets werkt! Help!

 

 

One thought on “Aloha! – Fotoalbum Week 16

Geef een reactie

