Lentekriebels – Fotoalbum Week 15

We zitten alweer in week 15! Wat vliegt de tijd! Ondertussen krijg ik steeds meer last van lentekriebels. Deze week hebben we een begin gemaakt met het schoonmaken van het balkon. Ook heb ik alvast mijn garderobe een update gegeven. Elianne kwam gezellig langs en had bruinere armen dan ik. Er moet dus nog wel wat gebeuren voordat ik helemaal lenteproof ben. Het begin is er in ieder geval. Voorlopig werkt het weer nog niet mee. Ik bezocht de Halve Marathon van Den Helder. Let wel, als verslaggever en aanmoediger van vriendin Lisa. Zelf meelopen is een huge brug te ver. Alle deelnemers klaagden over harde wind en warmte was ook ver te zoeken. Ondanks de kou heb ik wel lekker kunnen BBQ-en!

En dan zit er zomaar een dood lieveheersbeestje tussen de spinazie… Maar even goed wassen dan. Elianne bleef eten en we hebben gezellig samen gekookt.

Tijd om de zonnebank weer eens op te zoeken.

Eel was terug uit Afrika en kwam langs om over haar avonturen te praten. Ze bleef tot laat hangen. Hartstikke gezellig, maar ik moest nog wat doen op de computer. Ik heb Eel op de andere pc gezet, vond ze helemaal niet erg.

M’n lieve kattenvriendje

Genieten in de speciale kattenslaapzak. Het was even afwachten of de kittens het leuk zouden vinden. They’re loving it!

Het kan ook nooit eens normaal hè!

Onze draken kunnen zelfs de buitendeur openen door er tegen op te springen. Handig voor de inbrekers.

Een random bord bij Wordfeud. Leuk! Ik ben trouwens ‘Miesss7’, voeg me toe!

J-P heeft promotie gekregen! Hij is nu planner bij Reaal Verzekeringen. Om dat te vieren hebben we pizza besteld. Pizza prosciutto, jum!

Vrijdag BBQ-den we met mijn werk. Was hartstikke gezellig! Maar persoonlijk houd ik er niet zo van om in een restaurant te moeten werken voor mijn eten. Aan de andere kant heeft het ook wel weer wat, je hebt wat te doen tijdens het kletsen.

Jup, wij hebben een tokki-balkon. Tijd om op te ruimen. Aan deze kant viel het nog wel mee.

Hier was het veel erger. Het tapijt lag er al een half jaar en heeft vieze plekken veroorzaakt.

Tadaa! Al een heel eind opgeknapt. Nu nog even de hogedrukreiniger eroverheen, stoelen neerzetten, planten in de bloembak en klaar!

J-P had nieuw blousen nodig in het kader van zijn promotie. Mijn favoriete blazer is versleten. Tijd voor nieuwe kleren! Ik ben gewend om de winkel helemaal rond te gaan en alles te pakken wat ik leuk vind. Zo probeerde ik het pashokje van het H&M in te gaan met 13 items. Ik werd teruggeroepen en mocht er maar vier tegelijk meenemen, de rest bleef bij het H&M-meisje. Het was overigens heel rustig.

M’n tactiek lijkt heel irritant voor meisjes die bij het pashokje staan en alles in goede banen moeten leiden, maar aan het einde heb ik wel mooi vier blazers en 1 jasje gekocht. Ka-ching!

In de brievenbus zat een fijn magazine over het prachtige Den Helder. Veel positieve stukken over al het leuks dat in Den Helder te doen is.

Aanrader: boodschappen doen op zaterdagavond, net voor sluitingstijd. Wat een rust!

Zondag was ik bij de Halve Marathon. De timing was perfect! Ik liep de kerk uit (dat prachtige gebouw op de achtergrond) en vlak erna was de start. Vriendin Lisa (wit jasje) is uiteindelijk zesde geworden bij de vrouwen op de 13,7 kilometer. Ik doe het haar niet na. De Halve Marathon is gewonnen door dezelfde als vorig jaar. Maar het is een superleuke man, dus mij hoor je niet klagen. 😉

 

 

2 thoughts on “Lentekriebels – Fotoalbum Week 15

Geef een reactie

