Shoplog: kleuren kopen in Den Helder

Op zaterdag zijn Lisa en ik door Den Helder gelopen, op zoek naar leuke spullen voor Lyanne die die avond haar verjaardag vierde. We hebben veel moois kunnen vinden en konden Lyanne heel blij maken. Ook had ik zelf nog dingen op mijn lijstje staan die ik nodig had. Langzaam maar zeker werd mijn lijst steeds langer, omdat ik telkens dingen bedacht die ik echt, écht nodig had. Lisa is topsporter geweest en woont zo’n beetje in de sportschool. Altijd staat ze met een blijde glimlach rond te kijken. Zelfs bij de Bodyattack les blijft ze rechtop staan en lachen, terwijl die les een soort ‘bijna-doodervaring’ is. Ik had dus verwacht dat Lies mijn shoptempo wel aan zou kunnen. Niet dus… mevrouw moest regelmatig even gaan zitten. Maar… ze bleef lachen! Dit is dus zeker voor herhaling vatbaar. Ook leuk om weer in de eigen stad te shoppen. Ondanks dat Den Helder vrij klein is, kom ik altijd leuke dingen tegen. Enfin, kijk mee!

Als topshopper moet je wel een goede tactiek hebben om het vol te kunnen houden. Als ik al die mooie kleurtjes zie van Catrice, word ik helemaal gek. Moet. Kiezen! Om dat probleem voor te zijn, heb ik eerst thuis de verschillende beautyblogs doorzocht op zoek naar swatches. Voor de leken: beautyblogger smeert nagellak op haar vingers en maakt door vervolgens foto’s van. Zo kon ik goed zien hoe de kleur eruit ziet op nagels. En met dat in m’n achterhoofd maakte ik m’n boodschappenlijstje. De linkerkleur stond niet op m’n lijst, maar hoe was te leuk om te laten liggen.

Nagellak van Catrice – 2,49 per potje (Kruidvat).
Van links naar rechts: 810 ACid DC, C03 Who Are Blue, 840 Genius In The Bottle, 800 Heavy Metallilac, 820 Pimp My Shrimp.

Relaxen en tegelijkertijd je huid verzorgen. Me likes! Ik kocht een chocolademasker, een masker met cocos mint en een Dode Zee modder masker. Jum!

Maskers Dr. Van Der Hoog – 2,50 euro per drie (De Shop)

Praktische spulletjes voor in de badkamer én een rood lippotlood voor bij mijn fancy rode lipstick. Het blijkt onmogelijk om zoiets op te brengen zonder eerst een lijntje te tekenen.

Douchemuts – 5,99 euro (Kruidvat), Make-up kwastjes – 1,99 (Kruidvat), Lippotlood 1,99 (Etos)

Ook voor de inwendige mens moet gezorgd worden. Ik had nog nooit Cupcakes gemaakt en kocht voor alle veiligheid eerst een pak. Dat is bijna onmogelijk om te laten mislukken.

Cup-Cakes Mix – 1,99 (Xenos)

Mijn oude portemonnee zag er niet uit. Ik schaamde me iedere keer als ik bij de kassa stond, omdat hij er zou afgeragd uit zag. Tijd voor een nieuwe. Ik vond deze bij de V&D. Beetje groot, maar is ie niet awesome!

Portemonnee – 14,99 euro (V&D)

Ik heb J-P’s oude iPhone-hoesje gekregen. Niets mis mee, maar ik kon m’n telefoon amper terugvinden in mijn tas omdat het hoesje zwart was. Tijd voor iets kleurrijkers dus. Ben er superblij mee.

Telefoonhoesje – 8,00 euro (Bollywood)

Ingrediënten voor de cupcakes. Bij de Appie.

Met zulke killerheels aan moet je regelmatig even uitrusten. Volgende keer hardloopschoenen aan.

Het resultaat van tien minuten klooien met lippotlood en lipstick. I like it!

 

Geef een reactie

