Doe maar sportief – Fotoalbum week 13

Dat ik veel met sport bezig ben, hoef ik inmiddels niet meer uit te leggen. De afgelopen dagen stonden weer eens geheel in het teken van sport. Ik ging naar eredivisie tafeltennis, bezocht de open dag van het Budocentrum Julianadorp, bowlde met mijn bijbelstudiegroep en heb ook zelf nog gesport. Verder ben ik naar Jozua’s verjaardag geweest. En ook dat was sportgerelateerd. Ik ken Jozua uit de sportschool. Supergezellig! Ik heb er helaas geen foto van gemaakt. Had ik eigenlijk wel moeten doen. Jozua heeft een huge dvd-collectie. Ik zou het helemaal geen probleem vinden om een dagje op zijn huis te passen. Of een maand.

Tien jaar lang heb ik aan karate gedaan. Na mijn zwarte band ben ik gestopt, omdat ik na zoveel jaar wel toe was aan wat anders. Dat werd de sportschool, waar ik getraind wordt door Lucien, de lenigste man op de foto. Hij geeft ook Bodycombat, waar ik één keer in de twee weken trouw aan meedoe. Mijn twee favoriete martial arts sporten, karate en bodycombat, kwamen samen in de demo karate van Budocentrum Julianadorp. Superleuk om te zien. Ik moest me bedwingen om niet de mat op te rennen en mee te gaan doen.

En het Budocentrum gaf ook diverse clinics, zoals jiu-jitsu. Ik hield het bij kijken en ondertussen bijkletsen met alle sportmaatjes die ik heel lang niet gezien heb. Iedereen was er. Hartstikke gezellig om weer een dagje in m’n oude sportschool rond te hangen. Wat dat betreft verandert er weinig, gelukkig maar!

Zaterdagmiddag/avond was het tafeltennis time! Verwar dit niet met het spelletje rond de tafel op de camping. Dit is eredivisie, het echte werk dus. Niveautje Li Jie, die ons land gaat verdedigen op de Olympische Spelen 2012. Li Jie speelt overigens voor Heerlen die ook in de eredivisie uitkomt. Nu was Hotak’68 op bezoek bij Dozy Den Helder. Op de foto staan Ana Gogorita en Yun Zhang (links) te spelen tegen Li Nan Sun en Kimberly ’t Hooft. Den Helder won met 6-1. Naast dat het spelletje heel boeiend is om te kijken, is Dozy Den Helder ook een gastvrije club. Met aardige mensen die je na afloop een soepje aanbieden. Top! Ik keek overigens vanuit de kantine, omdat de zaal ontzettend koud was.

En bam, ineens ging de kwaliteit van m’n foto’s een flink stuk achteruit. Het blijkt onmogelijk om een mooie foto van mijn bowlende kringleden te maken. Deze keer dus geen bijbelstudie, maar lekker bowlen en na afloop een drankje bij de kringleiders. Ik werd tweede van mijn groepje van vier. Netjes!

Zelf heb ik ook nog gesport. Het was best zwaar, omdat ik zonder mijn sportmaatje Lyanne was. De muziek was gelukkig heel goed. Fijne trance waar ik hard tekeer op kan gaan. Na afloop een fijne shake om mijn eiwitten aan te vullen.

En voor dit lichaam ga ik natuurlijk, haha. Ik kreeg van mijn schoonbroertje weer een fijne stapel FHM’s. Vind het een topblad! Originele invalshoeken en het leest lekker weg. En vergeet vooral de mooie foto’s niet.

Natuurlijk kijk ik nog het liefst naar dit mooie koppie.

Gek genoeg kiezen kittens nog voor comfort. Samen in een to do bakje slapen is hartstikke knus.

Ook een mooie plek om te slapen.

Dan lijkt me dit toch een stuk comfortabeler.

Ik had al de hele week trek in een pizza Calzone. Op woensdag was ik het verlangen zat. J-P had flinke treinvertraging en ik had geen zin om te koken. Tijd voor pizza!

Geef een reactie

