Feestjes – Fotoalbum week 10

Drie verjaardagen, 1 weekend. Het leek me zwaar om de feestjes allemaal af te gaan, maar uiteindelijk bleek het prima te doen. Daarnaast heb ik me voornamelijk bezig gehouden met de inkomstenbelasting. Ook mijn eigen aangifte is al bij de Belastingdienst. En ik kan je vertellen dat ik naar alle waarschijnlijkheid heel blij met ze ga zijn. Tussen al het werken en feesten door relaxte ik met een maskertje. Ahhhh.

Daar is ie dan! M’n langverwachte iPhone! Ik ben er zo ontzettend blij mee. Hij is snel, kan van alles en is veel gebruiksvriendelijker dan m’n LG.

Shop till you drop! Lijkt veel, maar het waren voornamelijk cadeautjes en kleding voor J-P

M’n lieve papa is 62 jaar geworden. Nog een paar jaartjes en dan mag ie met pensioen!

Avec du poulet. Der mannetje was jarig en dat moest gevierd worden met veel bier. Niet voor mij, want ik moest daarna nog naar Den Helder.

Voor de verjaardag van Lisa. We vierden het heel even bij haar thuis en daarna feestten we verder in de Odeklonje. Ik had de auto mee en kon daardoor niet drinken, maar dat maakte het uitgaan niet minder leuk. Weer heerlijk gedanst. Ja, dat kan ook op cola en vruchtensap.

Zondag was letterlijk ‘zon’dag. Op Lara’s verjaardag konden we even heerlijk genieten in het zonnetje. Ze heeft een modeblog met outfitposts en ik heb een paar foto’s van haar gemaakt. Even afwachten wanneer ze op haar blog komen. Ik heb ook nog een wandeling gemaakt in het zonnetje. Noodgedwongen, omdat ik op het laatste moment een andere jas aan deed en daardoor m’n sleutel vergat, inclusief fietssleutel. Fijn weer.

Ik was toe aan een momentje voor mezelf. Eerst had ik m’n nagels gelakt in goudgeel (mooie kleur, maar een drama qua lakken) en vervolgens nam ik een maskertje. Hmmmm.

De kittens relaxen tegenwoordig in hun eigen slaapzak. Lief he!

Het is te hopen dat de AH dit jaar weer een leuke EK-actie heeft. Onze wup houdt het niet lang meer vol.

De inkomstenbelasting. Leuker kunnen we het wél maken. 

De eerste keer dat ik heb moeten huilen om mijn werk. Ik schrijf een verhaal over kanker. Bij het researchen kwam ik op de blog van een moeder die een kindje had met kanker. Ze blogde over wat ze allemaal meemaakten gedurende het ziekteproces. Het kindje is overleden. Wauw, heftig. Zodoende kreeg ik ineens tranen in m’n ogen tijdens het schrijven.

Geloof, hoop en liefde. M’n nieuwe ketting

Ik ga op reis en ik neem mee… volgende keer meer over mijn weekendje in Bergen.

Geef een reactie

