Fotoalbum – Week 7

De kittens eisten deze week alle aandacht op. Ze deden uitermate hun best om er zo schattig mogelijk uit te zien. Ik had het dan ook zwaar toen ik vrijdag moest werken en mijn man ondertussen onze schatjes naar de dierenarts bracht om ze te laten steriliseren/castreren. De rest van de week stond in het teken van werk en spelletjes.En ja, ik spring zoals gewoonlijk weer heerlijk van de hak op de tak.


Welcome to ma crib!

Van uitgeverij Ark Media kreeg ik boeken toegestuurd om te recenseren voor Nog eentje dan. Superleuk! Welke boeken het zijn, houd ik nog even geheim. De recensies volgen vanzelf…

Theeleuten met mama. Ik had m’n nagels vlammend rood gelakt. Voor de nieuwsgierigen: Bloody Mary To Go – Catrice. Een goede nagellak die heel lang perfect bleef zitten. Het vestje zit heerlijk, maar pluist ongelooflijk! Je kunt precies zien waar ik gezeten heb, met al die haren. Gelukkig bestaan er kledingrollers.

Dat autootje in de verte is dus een flitser. Bastard!


Knuffelen met m’n draak. Mijn nieuwe vest is heerlijk warm en gaat zeker weten mee naar Lapland!

Ik werd vrijdag gek van de zenuwen omdat ik wilde weten hoe m’n kittens uit de operatie waren gekomen. Ik ging maar even een blokje om om rustig te worden. Dit is het geweldige uitzicht vanaf m’n werk. Natuur én ‘kunst’.

De draken waren nog een beetje gammel van de narcose, dus mochten ze bij ons in bed slapen. Daar kreeg ik spijt van toen ik om half 2 ’s nachts wakker werd van Bliksum die enthousiast m’n gezicht aan het likken was.

Donder in dromenland

M’n twee mooie mannen

De kittens willen altijd bij elkaar liggen, maakt niet uit hoeveel ruimte er is.

Lekker lezen doe je in de trein! We pakten zaterdag het gele monster voor een tochtje naar Amsterdam. J-P staarde uit het raam, ik vermaakte me met boeken. Heerlijk! Ik heb Onmacht van Charles den Tex gelezen en Erken mij van Esther Verhoef. Beide waren het van die gratis boeken die je krijgt bij de maand van het spannende boek. Beiden hadden ze een goede spanningsopbouw en waren ze goed geschreven, alleen het einde komt iedere keer weer zo snel. Het dooft als het ware als een nachtkaars. Klein minpuntje, voor de rest waren ze top.

De ubersteile trap van Chris en Anke. Ik hield het maar bij 1 glasje Prosseco, just in case.

Blogger Chris en z’n vrouwtje Anke. Nadat we heerlijk Mexicaans hadden gegeten (met superlekkere, zelfgemaakte chipsdip) hebben we gescrabbeld. En dat is heel bijzonder. Ik heb namelijk nog nooit gescrabbeld. Ik, als journaliste en liefhebber van de Nederlandse taal.

Jean-Paul hielp me met het woord ‘glunder’. M’n plankje was in 1 keer leeg en het leverde me 82 punten op. Whoehoe! Ik ben erachter dat Scrabble toch wel erg leuk is! Ik dacht altijd dat het een soort Rummicub was, waarbij je superlang moest wachten totdat je uberhaupt een setje stenen mocht leggen. I’m so sorry Srabble, voor die vooroordelen die ik jegens jou koesterde. Dus.. wie doet er mee met Scrabble?

Zondag was Gerwin weer in town, vanuit het verre Rhenen. Ik nam Karlien en Gerwin uit de kerk mee naar huis voor een lunch en een potje Kolonisten. Ik hoefde een weekendje niet voor de krant te werken. Heerlijk om zo je zondag te vullen met vrienden en spelletjes.

Bliksum helpt mee en probeert Gerwins ridders te verstoppen. 

Ik sloot het weekend af door mijn nagels te lakken met m’n favoriete nagellak: Sold Out For Ever – Catrice. M’n nagels beginnen al aardig te groeien. M’n kapster vroeg zelfs of het echt mijn eigen nagels waren. Ben heel trots en blij dat ik van het nagelbijten af ben.

Geef een reactie

