Fotoalbum – Week 50

Deze week feestte ik in Delft, Amsterdam en Den Helder, danste ik de salsa in een huiskamer en reed ik tijdelijk in een andere auto. Het was een drukke, maar ontzettend fijne week. Kijk mee!

De week begon relaxt met een lunch met m’n vriendin Nanda. Het was weer hard nodig om bij te kletsen, want we hadden elkaar al een tijdje niet gezien. Na afloop zijn we nog even de stad in gegaan voor de laatste cadeaus.

Ook was het weer tijd voor de kapper. Zo zag mijn haar eruit voordat het geverfd werd en de schaar erin ging. Ik was het zat om iedere vier weken 2,5 uur bij de kapper te zitten om mijn uitgroei bij te werken. Tot mijn zestiende was ik ook echt een blondine, daarna werd mijn haar donkerder. Ik heb geaccepteerd dat mijn jaren als ‘dom blondje’ nu voorbij zijn.

Donderdag kon ik mijn nieuwe haar showen tijdens het themafeest ‘Panic at the Titanic’ in Delft. Ik mocht mee met Carlos, mijn vriend die me op zijn studentenvereniging standaard voorstelt als ‘burger’, iets wat nog mijlenver weg staat van de wereld van de studenten.

Vriendin Karlien was ook mee. Het feest was abnormaal druk, maar zooo gezellig! Er werd goede muziek gedraaid (mag ook wel een keer), zodat we heerlijk hebben kunnen dansen.

We bleven slapen op een studentenkamer. Ik heb als ‘burger’ het voordeel dat ik genoeg kastruimte heb om mijn wijn in te bewaren en dat ik de beschikking heb over een apart washok. Nu jij weer, Carlos! 😉

De volgende dag sprak ik met Lyanne af op Amsterdam CS. Na een gezellige treinreis gingen we verjaardagscadeaus shoppen in Den Helder. Ik had een zware tas bij me, want ik kwam rechtstreeks uit Delft, vandaar dat het Den Helder werd. Na afloop zaten we in de bus met uitpuilende tassen vol cadeaus voor jarige job Jhonny. Die kwam later toevallig ook nog de bus in. Gezellig!

Vriendin Elianne had een speculaastaart met peren gemaakt. Hij smaakte net zo lekker als dattie eruit zag.

Ripple Effect trad vrijdagavond op in de Pimpandoer. M’n favoriete kroeg en een goede band. Ondanks dat ik best moe was van het feestje in Delft, wilde ik er graag heen. Ze waren goed! Omdat bijna alle leden ook bij ons in de kerk zitten en ook daar op het podium spelen, zat de kroeg vol met mensen uit de kerk. Erg leuk!

Vroeg naar bed gaan, kwam er niet van. Mijn auto hield er op de terugreis mee op. Inmiddels staat hij bij de garage. Ben benieuwd wanneer we hem weer terug krijgen.

Van Route Mobiel mochten we deze mooie witte auto lenen. Ik vond hem heerlijk rijden! Hij was heel wendbaar. JP vond de deuren te klein, waardoor hij niet op ons lijstje terecht is gekomen van auto’s die zuinig, mooi en betaalbaar zijn. Bummer!

Ook de kerstboom heeft het niet helemaal overleefd. De kittens waren dolblij met hun nieuwe speeltoestel. Water spuiten, tik op de neus, het helpt allemaal voor geen meter.

Zaterdag stond in het teken van verjaardagen. ’s Middags bracht de trein mij naar Amsterdam waar ik naar Anouk ging. Ze had lekkere hapjes en gezelligheid. Het leuke aan een bezoek aan Anouk is dat haar huis op loopafstand ligt van Centraal Station. In het toeristengebied, waardoor het er altijd druk is en ik zelfs in het donker terug durf te lopen naar het station. Dat deed ik die dag ook. Vanaf station Den Helder Zuid ging ik gelijk door naar de verjaardag van Jhonny. Het was zo’n verjaardag waarop je eerst gezellig zit te kletsen en daarna ineens massaal aan het dansen bent. Ik heb salsa les gekregen van Cassandra. Dat viel niet mee! Ik denk er sterk over om op dansles te gaan, nu nog een partner zien te vinden.

Volgens Google-maps ziet de Marsdiepstraat er zo uit. In real life is er heel wat bijgebouwd, waaronder de nieuwe sporthal van OKK. Ik was er al een tijdje niet geweest en had zondag dus geen idee waar de ingang precies was van de nieuwe accommodatie. Dat probleem hadden meer mensen, maar uiteindelijk had iedereen het gevonden, zodat het turntoernooi, waar ik verslag van deed, gewoon door ging. Daarna heb ik nog even op de redactie gewerkt. Om zes uur verliet ik de redactie weer om te gaan eten bij mijn schoonouders. En toen kon ik eindelijk m’n bed in.

One thought on “Fotoalbum – Week 50

Geef een reactie

