Fotoalbum – Week 49

Een rustigere week, maar daarom niet minder leuk. Ik maakte de stad onveilig met vrienden uit de sportschool, ging naar voetbal en nam wat me-time met tijdschriften, een goed boek en pizza.

Toen ik maandag 5 december terug kwam van de sportschool, stond er een pakje voor de deur. Sinterklaas was nog even langs geweest en bracht chocoladeletters én Spongbob ganzenbord. Tot grote vreugde van mijn man. ‘Neeeee! Ik haat die stomme spons!’ Volwassen hè! 😉

Windkracht 9 bereikte Den Helder. De wind terroriseerde het balkon en onze plastic stoelen schoven heen en weer. Ik was weer lekker uitgewaaid.

Donderdag is een fijne dag. De post brengt mijn favoriete tijdschriften. Deze week zat de Cosmopolitan er ook weer bij. Hij kon me deze keer niet zo boeien. Het blad stond boordevol (marketingterm) met clichéverhalen over wat je met de Kerst kon gaan doen. Ik geloof dat iedere tip drie keer werd genoemd in een artikel van ongeveer vier pagina’s. Kerstfilms kijken? Nee, dat was ik zelf nog niet opgekomen…

Eindelijk brak de vrije dag van mijn man aan en konden we de kerstboom opzetten. Ik had er al de hele week naar uitgekeken. Het is een kunstboom die heel makkelijk in elkaar te zetten is. We hadden dit jaar wel een extra factor die het ons flink moeilijk maakte…

Hij staat! Ondertussen zijn alle ballen al een keer van plaats gewisseld, omdat de kittens deze er telkens uit gooien. Vermoeiend!

Ook de kaarsen zijn aangepast aan het seizoen. Rara, wat hoort hier niet tussen?

Ik las deze week Het gouden ei van Tim Krabbé. Het boekje telt ongeveer 68 pagina’s, dus dat kan altijd even tussendoor. Moest er even inkomen, maar daarna zat ik in een soort achtbaan. Een vrouw komt niet terug na een bezoek aan een tankstation. Haar vriend wil heel graag weten wat er met haar is gebeurd. Aanrader!

Samen met de leukste mensen uit de sportschool maakte ik vrijdagnacht Den Helder onveilig. We hebben een topavond gehad! De foto is vroeg in de nacht gemaakt, een paar mensen moesten nog even loskomen. Drie van de zeven zijn overigens sport-instructeurs.

Zaterdagavond aten mijn man en ik pizza. Ik bestel eigenlijk altijd deze pizza: Proscuitto met tomaat, ham en kaas. Heerlijk!

Ik was nog behoorlijk moe van vrijdagnacht (amper geslapen) en het plan was daarom op zaterdagavond voor de tv te hangen en vroeg naar bed te gaan.

Dat liep dus anders. Onze beste vrienden kwamen langs en namen Skip-Bo mee. Ondanks mijn vermoeidheid, ging het ontzettend goed. Voor de kenners: Ik had een beurt waarin ik drie keer mijn hand had uitgespeeld. Arjen was me te slim af in ronde 1. Ik won het tweede potje.

Zondag was ik weer aan het werk. Ik schreef een verslag van de wedstrijd JVC – Texel’94. Een spannende wedstrijd die eindigde in 0-1. Kansen waren er genoeg, maar ja, alleen de doelpunten tellen.

Zo vond ik J-P toen ik ’s avonds weer terug kwam. Lekker MW 3 aan het spelen en aan het knuffelen met Bliksum. Multitasken heet dat.

3 thoughts on “Fotoalbum – Week 49

Geef een reactie

